❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Saturday 19 November 2011

aku rindu nasi minyak






heyya..here u all.. semalam tak menghupdate kan?sebab nya penat baru balik kenduri..actually,akak pulak tengah study dalam bilik..hmm..memang la tak ada ruang nak ber-blog kan?ok da2...cukup...stop! lari dari tajuk nih...walawei..ishh..da...da..hari ni aku nak update (!) pasal semalam ape yang berlaku dekat kenduri tu hokey?




ok,actually jam da pukul 8.00p.m malam kan?(semalam hokey) ..semua jiran2 aku da sesiap dengan baju kurungnya,dengan ayu nya..yang aku pulak bole langgok TV screen besar dekat uma aku tu..*besar la sangat* hmm...pe lagi,macam kena kejar anjing la aku lari capai tuala..mandi pun ala-ala mandi kerbau la katakan.. ala...yang kesian nya jejiran aku semua tinggal kan aku,*muka sedih time ni,siap bermonolog,tak kan aku nak pergi sensorang* hoookey,nasib baik ade superwoman plus hero aku..hahah...sape lagi kalau bukan zati arisha lhaaa.. sayang kaw kawan.. :')


Hampir 20 minit aku bersolek bagai bidadari..*ish...bidadari lah sangat* ok,misi untuk pergi ke jemputan Yaasin pun bermula...makk oiii..tiba je sana semua orang pandang ahh..baik laki dengan perempuan,pandang macam tak pernah jumpa orang..macam jumpa hantu aku tengok(!) yang aku nak gelak nya sampaikan orang tua tu tengok aku sampai terngaga mulut,pelik ahh =.=dengan tersipu-sipu,sopan -santun,lemah gemalai malunya aku dengan icha pun masuk rumah sebesar istana..hahaha..besar la jugak umahnya,not bad(!),hey,tak sangka pulak bole jumpa nabila and the geng~








*yang penting time nih memang bosan tu yang 
snappie kosong point lima puluh saat*


Then,around dalam pukul 9 cam tu, Yassin stay berjalan dengan biasa,tetiba,datang la seorang nenek tua ni dengan cucunya..comel gilerr...jelez aku tengok!!wait!!!!!wait!!!seeee~



seeee!!!comel kan?
*yang penting yang tengah pegang enset tu aku*
credict to cik icha for the capture

hoookeey,back to the post here..
lupa pulak nak tanya nama adik comel ni,tapi yang penting dia memang garang hwwooo~siap nak cakap dengan aku pon guna "aku,engkau"terkejut aku,ingatkan muka manis plus comel ayat lagi la manis,ni tak,makin gengster adela..but pity to his kena marah dengan opahnya..haha...*padan muka sambil buat  muka jahat* then,tetiba pulak budak comel ni hilang entah ke mana pulak..miss pulak dekat dia..siyess tak tipu..*ahh..biar lah dia,ignore kn jer..ade hari aku jumpa lagi noh*detik untuk makan pun sudah tiba..yok..layan lensa



 ni la yang aku makan..nasi sikit,
but lauk banyak hoooo..pasta!



 ni jiran aku aisyah



 ni pulak nabila..eceh..memalu pulak..




ni la superwomanplushero aku,zati arisha
 atau dikenali sbagai
icha



ooo sape nih aku tak kenal yang penting
 ignore kan je jari aku yang senget uh ..^_^..


hookey..masa pun sudah mencemburui kita..around pukul 10.30 aku balik..*opah cakap anak dara tak boleh balik memalam buta nanti kena kejae dengan mat tanduk*hape lagi..pecut 400m la balik rumah,actually tak jauh mana pun,200m dari rumah aku je..


 kawan dunia akhirat aku >.<


 alahai...comel nya aku pakaikan dia
  shawl silver aku nih




ni lhaa aku :')
pedulikan tangan aku tu hoookey..peace >.<
that's all..tadaaaaa!!!!!


p/s::betul2 enjoy malam tuh!
p/s::tak sabar nak tunggu malam ni ambik beg dari pasar malam,nantikan entry beg baru aku hookey? >.<
p/s::jangan lupa malam ni NTV7 pukul 7.00p.m(crayon sin chan),7.30p.m(doreamon) :')

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')