❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Tuesday 22 November 2011

Happy belated day Mr.Doreamon :'(





 hi stalkers..yang cute plus miut..hari nih cik eyra sedih la..tergamam pun hade..tapi entah laa..tak tahu nape tetiba je cam nih..da...da...stop ittt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hokey,ignore that case(!)first all all,hari ni 22/11/2011 ,selasa,kan?hokey,actually hari jadi mr.doreamon saya,ohh...baru nak 15 tahun lhaa..so too late,*tu la sape suruh keluar lambat,ishh,kesian awak * hokey,dengan kesempatan ini,saya nak ucapkan selamat hari jadi kepada kekasih hati saya iaitu MR.DOREAMON  saya------->>hopely sihat selalu,bahagia selalu,montel selalu,cute selalu,handsome selalu,baik selalu,jangan nakal selalu,rajin selalu,mudahan murah rezeki ya,mudahan jadi seorang yang berguna di dunia mahupun di akhirat,biar susah dahulu senang kemudian hari,mudahan jadi seorang insan yang dimuliakan oleh masyarakat sekeliling di dunia mahupun di akhirat,happy selalu tau,ceria selalu,saya selalu doakan kebaikan awak(every day tak kira lah time saya sakit pun saya doakan awak),gud luck on your life babe..buktikan yang awak terbaik kepada semua orang yea?sorry i make you crying on your belated day,bukan niat saya nak buat macam tu,sorry again dear,even,i also crying too,sorry i can't be perfect..that's all ,Happy belated Muhammad  Hafeetz Hamzi Bin Mohammad.. (1,4,3) :')




p/s:::sorry i have to go now,not in mood,sorry again :'(




2 comments:

  1. assalamu'alaikum,,salam knal,,aq dari indonesia,,
    jujur aja,udah 1 blan ini aq sering liat blog anda,,
    aq sangat suka mmbaca isi² dalam blog anda,,
    saya harap anda bisa and mau berteman dengan saya..

    email : evelynktm@gmail.com
    fb : evelyn piadetra Ind

    pliz confirm di fb,,
    okey....!!! :-0

    ReplyDelete
  2. walaikumsalam :')
    hokay,thank u sebab sudi membaca blog saya,thanks comment too.. i will confirm u at fb,happy friends.. :')

    ReplyDelete

wah ade orang comment la :')