❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Monday 21 November 2011

hope u get well ya :')




dear bloggie :')
hokey,first of all,da dua hari aku tak menghapdate blog rite?ok,sebenarnya banyak cerita,cuma tangan nih"jari yang lembut bagai alunan sutera nih"malas nak menaip,pelik kan?tapi hati nak ber-blog,masalahnya malas nak menaip pulak,hadehhh,idea pulak membuak-buak "macam bole tulis novel la katakan"..ishh..hoookey stop bermonolog,lari ah entri nanti.. *APTB*


second of all,semalam aku balik kampung nak jenguk *atuk lelaki belah bapak aku* dekat hospital segamat..hmm..da dua bulan dia masuk wat,but tak keluar-keluar lagi,haisshh,so decide nak jenguk sekejap pun jadi la..


ok,ape yang terjadi masa perjalanan di sana,tetiba rumah atuk aku yang dulu sekian lama yang di tepi jalan raya yang di lindung oleh hutan-hutan gunung tebal da kena tebang?seriously?pelik laa..biar betik?*betul aku tak tipu* nak bukti?jap2 hokey?



haaa..yang tu rumah atuk saya..


next,
haaaa...tepi jalan kan?

next,

seeeee?tengok da kena tebang kan?
*ignore kan je adik aku tuh*





hokey,sambung pada enrty,sebab hape kena tebang?mesti ada tujuan dia kan?ok,ok,sebab nya nak membina HIGHWAY baru untuk kawasan pendalaman ni,wah,dalam hati pun berbisik,*so kalau macam ni,rumah atok aku bawah highway la ye,bestnya* hello!!!bawah highway nya pun ada kesan buruknya..silap2 orang buang sampah,then termelayang dekat rumah atuk aku macam mana?jadilah tempat MASYARAKAT SAMPAH pulak nih,pening pulak time nih..=,= so,nak nasihat kan dekat korang-korang yang baik hati,"jangan membuang sampah di merata-rata tempat,belajarlah buang dekat recycle bin,terima kasih.." 



hokey,then,kitaorang (family) pun terus kan misi dan visi perjalanan kita ke hospital segamat..*time nih,exsited plus-plus nak tengok atok*Later,sampai jua,hmm..yang lawaknya bole salah masuk wad la katakan,kitaorang masuk wad "kemalangan" biar betul papan tanda nih,aku pun follow je pak long aku?haha! ternyata salah la...memalukan je..ishh...segan..*time nih buat muka bodoh bila time pandang orang*  ok,akhirnya,tiba juga wat yang betul..ok,tak moh salah wad lagi hokey? diam ah =,=
dulu atuk aku tak bole bercakap taw,macam orang bisu jek,kesian dia,then last-last minit aku doakan nih,terus boleh bercakap! biar betik,serious time ni tak percaya!siap bole ber peace2 dekat aku..terkejut aku..ishh..memang da baik la nih..bukti nih :')



senyum je time nih,comel

seeee?bukti kan?yang penting aku rindu dekat senyuman atuk aku,hmm...aku doakan atuk aku cepat baik ya,cepat sembuh seperti dulu2.. boleh berjenaka dengan cucu-cucu..rindu pulak gurauan atuk.. 
cepat la baik atuk,cepat balik umah main mercun sesama.. :'( angah tunggu atuk taw~

>amin<



angah tunggu atuk taw,


tadaaaaa :')


p/s::: pelik,siap atuk aku mintak rokok dari aku?biar betul ..memang dahsyat!

2 comments:

  1. bahaya la...
    boley jd tanah runtuh gituew
    dah la theyols x cover apa2 kat tanah tu

    ReplyDelete
  2. betul2.. susah kalu sape2 (budak kecik main dekat situ) kan?btw,tengs 4 the carriying :')

    ReplyDelete

wah ade orang comment la :')