❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Tuesday 29 November 2011

ok,tak boleh tido jugak (!)(!)(!)



hye stalkers!!! 
macam biasa,"sape tak nak dengar sila tutup telinga pakai bantal busuk,sape nak dengar,sila tarik telinga besar-besar"
saya tak boleh tido,
saya terlalu rindu dia,seorang hamba  Allah ni,
dah 20 kali saya bukak profile dia still tak on..
sampaikan tuka profile picture saya..
it's ok,mungkin tak ade rezeki saya..*pray for your happyness*
rindu awak!!!!ke mana menghilang?
ok,takpe,saya tunggu awak..
still tak bole jugak ,
ok,tak pe,saya still tunggu...
but..still tak boleh..
teramat rindu awak..
hokay..saya menyerah kalah..
saya kalah dengan awak ~
saya lemah bila jumpa awak~
ok,senyum ^_^
saya tak bole tido,asyik pikir awak macam mana je..awak okok,da!!!!!!!!!stop it..baik paksa kan diri untuk tido...=peace=
please come back here ,miss u damn(!)(!)(!)

p/s:::ok,saje nak luah kan ape yang rasa,bosan tu yang tulis bebukan :')

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')