❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Monday 28 November 2011

saya akan sakit ke suatu hari nanti? ='(





hey stalkers!!!
hokay,satu je nak cakap,"Betul ke saya ade sakit?",saya tak nak sakit,ok,akak saya pun cakap,
"orang yang kurus senang dapat penyakit kanser",dokter pun cakap macam tu,actually hari minggu -minggu yang lepas,bestie saya ternampak saya timbang berat badan,then keluar lah satu surat kecik nih,wait seee?



ni lah suratnya,bukan nak
 mem promote kan berat badan hokay!

continue-::
my bestie (icha) said:::if B.M.I kita kurang daripada 20.0,tu tanda nya kita tak normal,so,korang nampak kan B.M.I  saya??kurang dari 20.0 kan?so,maknanya memang saya tak normal la..tak normal macam orang lain,kenapa macam ni?kenapa macam ni?kenapa!!!!!nak normal macam orang lain jugak.. :'(


Lately,saya selalu keguguran rambut yang amat banyak,sakit dada bila time malam,actually dari 2 tahun lepas sudah rasa  sakit  macam nih,cuma malas nak cakap dengan sape-sape,tapi time tu form one mana nak tahu menda alah nih,so,bila da lelama da,tak tahu pulak akak saya cakap boleh bawak sakit kanser,sampai kan if saya ke klinik bayar,dokter mesti bagi saya ubat vitamin..da banyak dah,tapi saya tak suka ubat tu..just ignore kan je la..


so,sampai lah satu hari nih saya demam kuat,dokter cakap "sila jaga kesihatan awaak,maintainkan makan secara sihat",so,the conclusion is, "tu tandanya saya akan menghadapi sakit  kanser ker?" hopely tak!!!!!!!!!!!!!!!! please..

ok,dear bloggist,tolong doakan saya sihat selalu,tak nak mati dulu,nak taubat betul-betul dulu,tak nak tinggal kan orang tersayang saya "incik doreamon",my mum and dad,bumi tercinta,kawan-kawan saya exspecially GOST MEMBER!!
love you all damn..please,pray for me.. :'(


dan kalau lah saya sakit satu hari nanti,
saya nak pesan someting to my sweet heart
pesanan terakhir saya untuk doreamon-:

"kalau saya  pergi jua satu hari nanti,maafkan saya,maafkan saya dulu termaki-hamun awak,Allah sudah panggil saya,saya kena pergi,please jangan tunggu saya,cari kebahagiaan awak sendiri,saya nak satu benda je dari awak,nak awak happy,awak happy saya lagi berganda happy,saya nak awak senyum tiap-tiap hari,saya mengharapkan doa dari awak bila saya tiada nanti,bila da senang dan sudah ada kebahagiaan  nanti jangan lupakan saya,saya menanti awak di pintu syurga,jangan menanggis kerana saya,menanggis kerana Allah yang saya nak,jangan jatuhkan air mata sebab saya! dan jangan sampai tak lalu nak makan sebab terlalu memikirkan saya,jangan risaukan, saya sentiasa berada di sisimu,tak kiralah dia mana jua awak berada saya tetap di hati awak,saya sayang awak,saya rindu awak,saya.....ingat solat jangan tinggal,berdoalah selagi awak  masih hidup,jangan lah kamu bersedih wahai cinta teragung aku,aku pergi dulu,assalamualaikum :') "


*gud bye*

p/s::: jaga lah kesihatan anda semua sebelum anda mendapat penyakit yang teruk.. :')

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')