❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Saturday 26 November 2011

saya sayang kucing saya =')



Test,test,test,test,
1,2,3,...
hai ya dear stalkers!
hokay,hari nih tak nak membebel banyak,cuma nak berterima kasih sape yang sudi COMMENT blog saya,thank you very2 much,sayang awak semua.. :')
 

hooookay,
here,hari ni cuma nak kongsi benda ape  cik eyra buat..*happy semacam je kan?*
memang pun,happy sebab main kucing je dekat rumah,motif nya *bosan tahap gaban*ok,jom kita start post,macam biasa lah ayat cik eyra *sape tak nak dengar sila tutup telinga pakai bantal busuk,sape yang nak dengar sila tarik telinga besar-besar*


first of all pepagi buta,ibu dan ayah tercinta dah keluar rumah,yang ayah pergi ke KL,*biasa lah,modified kereta kesayangannya* yang ibu pulak agak busy,ade kerja kawin kena tolong masak-masak,kesian ibu saya, *lantak lah (!) yang penting malas nak pergi kerja kawin,madang je kena "usha" dengan laki-laki,pulak solek tetebal bagai,rimas lah,grrrrrrrrrrr (!) ,aje kena FLYING KICK FREE kang baru tahu*
ok,bila dah tak pergi kerja kawin,so duduk rumah sambung buat taik mata,around pukul 11.30a.m bangun balik,sambung buat kerja di rumah such as,basuh pinggan,sidai baju,sapu rumah dan kemas bilik,tu je... *perhatian !! jangan ikut perangai aku bangun lambat*  hehehehe,apelah anak dara ni..ohhh kesah!!!


hokay,bila da siap buat "home plus work" terus gi luar rumah,ambik angin la katakan,tetiba pulak,rasa hati ni baik tetiba,cehhhwahh..kesian pulak anak kucing aku nih nak makan rupanya,so,dengan hati yang baik selembut spangeBOB  ni,belikan FISKIS kucing..hehe..ala RM3.00 je,tak lebih tak kurang,janji aku bagi dia makan.. >.< nak bukti tengok he.. >sila scroll ke bawah laaaaa<





 *bukti nya kan RM 3.00*


 *alahai comel nya anak kucing aku nih*



*yang pasti yang tengah tu mak kucing*






hokay,lepas je bagi makan mesti da kenyang kan?paling tak pun korang mesti duduk releks,sembang2..anak kucing cik eyra pun sama jugak =.= nak tengok buktinya?jap2



next,


 *Si Tam yang tengah duduk releks nya*


next,
hokay yang ni kucing paling aku suka plus2!!
namanya miko,boleh panggil koko,comel kan? 
siap buat wallpaper dekat handphone lagi :')


 next,

*Si Tam alert gila time nih*


 *time nih tengah belai manja koko*
*alahai bila la dapat belai anak sendiri*



 *di temani oleh adik fahmi saya,anak kucing
 dari kiri namanya,Mater,sorang lagi Si Tam,
masing2 jual mahal tak nak pandang camera *




 *kesian koko,sampai kuyu matanya,penat la tuh*




next,

*haaaaa...seksi pula time nih 
yang penting nak belajar jalan :') *


then,da penat melayan karenah anak-anak kucing yang cute-miut nih,tak sangka pulak salah seekor sudah terlelap dulu,ngantok la katakan..kesian meow,meow..hihihi..ok,tak nak kacau  diaorang tido la..ZZZzzzZZzzzZZZzz~*kalau boleh bak jadi macam ABU HURAIRAH,sayangkan binatang*




*seeeeeeeeeeeeee???comel kan si tam tido? *^_^

that all for today,thanks for reading guys!! 
love u all damn..gudbye~
**lots of love**

p/s::nantikan post untuk beg baru cik eyra
p/s::jangan lupa tengok cerita doreamon dengan sinchan yee malam ni at NTV7,7.00p.m..
p/s::yes,,tak sabar nak gi pasar malam :')






2 comments:

wah ade orang comment la :')