❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Friday 25 November 2011

selamat sampai ke destinasi kawan =')





hey stalkers!! ok,ok,ok,da tahu da korang mesti nak tanya kenapa  dua hari aku menghilang kan?and kenapa baru hari ni nak hapdate kan?ok,ok,ok,bagitahu hal yang sebenor-benornya kat korang!! actually masa broadband sudah tamat tempoh la..tu yang malas nak menghapdate(!)  *ehh...eh...bukan malas laaa,internet lembab barangkali  * da tahu sebab nya kan?ala,ade yang tak nak tahu tuh bole bersedia tutup telinga dengan bantal busuk,tak heran da, but bagi sape yang nak dengar tu silakan tarik telinga besar-besar ya!*  :')

Actually banyak benda nak story-morry dekat korang,tapi tangan yang manja ni pulak yang malas plus plus,so hajat hari ni nak cerita pasal kawan daku (kawan paling rapat plus plus plus aku )da balik kampung...sedih tak?sedih tak?mesti korang akan cakap *eeeee,kesiannya dia,kena tinggal* ataupun ade yang cakap *ala dia balik kejap haje,membuat nak nanggis plus sedih bagai, APTB  laaaaa* ok,mungkin ade yang berperasaan tak sedih,tapi bagi sape yang dah kenal kawan baik dia since bertahun-tahun lamanya,bila one day mereka berjauhan,salah seorang mesti akan terasa kesunyian at least cakap macam nih "aku rindu dekat dia",sambil tu nak nanggis kan?memang,example nya aku lah orangnya,tapi tak la sampai nak nanggis,cuma rindu je, dah kenal dia since 10 tahun da..semua perangai dia aku da kenal..oppppss!!hampir terlupa,nama nya ZATI ARISHA BINTI ZAINURIN..sedap kan nama nya?ye(!) aku akui memang sedap  siap bole makan lagi :')


hokay,semalaman zati baru je berangkat ke kedah naik bas express,hooooo~sedih saat tu,tapi tak hape la..
rase macam nak ikut pulak..tapi tak ada rezeki,sebab ayahanda aku tak bagi, * huh!!!! tak sporting langsung,geram je*  ok,tak hape,then,sempat aku bertext SMS dengan dia, aku terkejut bila dia cakap macam nih "aku rindu dekat ko,aku macam nak naggis je dalam bas ni, asyik terpikirkan ko je" seeeeeeeeeeeeeeeeee??? nampak tak?terkejut aku di buatnya (!) since aku kenal dia,first time sekali dia cakap macam tu dekat aku,walawei,terkilan saat nih..hhaahaha.. at least,aku ada la pujuk dia,and bagi dorongan dekat dia,"jangan sesedih la,kita bukannya tak jumpa setahun kan?nanti ko balik kita jenjalan naik moto lagi yok?jangan sedih-sedih,keep smiling :') "  lepas je bagi kata-kata ayat power dekat dia,terus dia bersemangat semula..*isshh,power jugak ayat aku ek?*


Alhamdullillah,pukul 5.00a.m pagi tadi dia selamat sampai, even kau jauh mana pun persahabatan kita tetap di dunia dan diakhirat,syurga mahupun neraka..  always be with you my bestie.. :')
nak tengok gambar dia jugak?kejap ya,sila tarik mouse ke bawah =.=








comel time nih,aku suka


lastly,


*dia selalu peneman aku di saat duka dan pahit aku*




p/s:: banyak sangat tulisan SENGET kan?pedulikan haje(!)

p/s::yang penting hargailah persahabatan anda ya,jangan gaduh-gaduh macam kucing dengan anjing tak baik tu..berdosa leyh :')



2 comments:

wah ade orang comment la :')