❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Tuesday 8 September 2015

one month ago , and i still smile




assalamualaikum ,
readers and fellowers..hai kembali bersua kita pada hari ini.. hihi
admin kan da janji nak update blog selalu, so i'm still try on my luck untuk update. boleh laaaaa.. haha
 so here,
it's about one month da hero pergi. haihh.. baru one month study abroad.. teringin sanagat nak tanya, happy tak dengan life baru? orang orang sana macam mana? suka buli orang tak.. mesti tak kan.. sebab dekat sana semua yang baik baik..insyallah. haha.. tak de ke nak carikan calon untuk saya seorang hihi.. no need lah. tak teringin pun..ada jumpa awek baru tak? mesti cecantik kan. haihh jangan lupa kenalkan dekat saya ya. rindu hihi. yaaaaaa, rindu sangat..


rindu nak gaduh dengan awak lah, haihh kalau text selalu msti gaduh je kan..but happy..har hari awak pujuk..haihh jahatnya saya selalu buli awak kan. kadang kadang sakit hati jugak ni sebab awak degil kadang kadang keras hati gila macam nak hempuk dengan air batu. hihi.. haihh.. saya rindu sampaikan saya mimpikan awak , always kot. tak pernah miss.. tak tahulah roh awak ni sibuk nak jumpa saya ke macam mana.haha. ke awak rindu? tak kot. awak tak kan rindu kot. maybe? tapi honestly saya rindu gila. don know lah how to describe it. Allah Maha Mengetahui. :')
saya mimpi awak cakap yang seminggu nak raya haji awak nak balik.. tu pun awak balik sekejap. hahh.. kenapa sekejap. awak ni kejam sangat kan. suka sangat tinggalkan saya selalu. dari form one till lah now. tak pernah nak stay. pergilah. pergilah. pergilah.

sebab tu lah masa awak nak fligt saya tak cakap apa apa. i'm just saying " take care, pergilah, jaga diri" why i'm in  that impression? see nampak sangatlah saya ni sombong kan. tak bagi nasihat dekat awak kan. mesti awak cakap macam ni " tu je pesanan terakhir awak dekat saya" mesti punya hati awak tertanya tanya macam tu kan. haha. see how i kejam gila nak mati.
based on what u did lah dekat i. sebab tu i macamtu .. gila kan. ni baru one month tau.perangai i da macam sombong gila hati keras nak mati.  tak tahu lah 6 years u going to leave maybe in that 6 yers turns to  this words ' who are u, why u here? did i know u " takutlah. sebab jenis i yang dendam on dendam yang tak terbalas.muehehehe.. dahsyat kan. seram kan. hihi.


just saying, i egang apa ynag u janji but lelaki who know that boleh tkar fikiran selalu, lelaki suka sangat maniskan dengan janji janji sampah. but, i still hoping that you tak lah macam tu, and still care on what we promised before. saya tuntut janji tu, kalau tidak dekat dunia, AKHIRAT awak menanti. that's all. cuma ingat selalu, manusia sentiasa berubah dan tak semua orang akan baik dengan kita. silap silap tikam belakang kita.



i always hoping that u will be always in the care of Allah, insyallah, wishing u always success and archieve on what u want , semoga menjadi orang yang soleh. amin. insyallah. i will waiting. waiting waiting . be strong on what u did okay. i just miss on our late  conversation. gud luck always and goodbye!

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')