❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Thursday 7 July 2011

har iyang bahagia buat cik eyra =.=

"UNTUK KAMU  MY ENCIK DOREAMON"

salam readers!!!
yeahh...say cheerrfull???weeeee heee...
hari nie ...7/7/2011 (khamis) pada pukul 12.00 a.m...DISEBABKAN HAL NIE LA CIK EYRA TAK TIDO..HAHAHAHA!
hari yang cik eyra tunggu-tunggu taw!!
sayang kamo encik doreamon~akhirnya.....
terlafas jua di bibir mu itu~auwww...soo sweet babe!!
cik eyra akan terima dengan IKHLASnya,,dengan besarnya ati ini,,dengan redha nya memilih kamu sebagai pelindung hidupku buat kali ke dua(=.=)
"""Ya Allah,Kau lah Maha Pengampun lagi Maha penyayang,,dengan sekelip mata ,kau berikan aq kebahagiaan yang sangat mendalam tidak terkira..Terima kasih Yang Maha Esa..kau kekal kan lah kebahagiaan aku ini sampai ke jinjang pelamin mahupun akhir hayat aku..kuatkanlah semangat aku untuk hadapi  semua cabaran kau Ya Allah..Ya Allah,,kau kuatkanlah sayang ku ini terhadapnya,sebagai mana aku sayang pada Kau Ya Allah..tunjuk kanlah Hidayah -Mu Ya Allah..""""=AMIN=
^_^...akan sentisa menjaga hati si dia dengan seikhlas setulusnya~
di sini je la aku boleh mengadu~aku sayang belog aku..thanks kepada yang sudi membaca,,dan sokong lah cik eyra~muahhhxx..yeaaaaa!!kalo tak suka bley out dari belog cik eyra! jangan nak ngutok2..
terima kasih...sudah kenyang>_<

:::::salamualaikum::::::

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')