❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Tuesday 12 July 2011

tepukan gemuruh??gementar??=.=

salam readers!!
ni hao ma?? wo hao.... = )
ececececece~ramalan cuaca tajuk kita hari ini pelik sikit.
.hmmm..oke let's start our post ya babe!!!!
hmmm....as u know,,in the early morning,mesti lah ada assembly kan? so,3 berlian dikehendaki membuat persembahan sempena ENGLISH COMPETITION..wow!!memang gementar  la jugak..semua kelas 3 berlian lelaki and perempuan himpun dekat 1 tempat nak practise corres speaking!! Fazli(kawan sekelas cik eyra) gila2 sikit...biase lah cuba korang kena buat persembahan dekat depan perhimpunan ,,mesti gementar tahap gila gaban kan?memang sampai nya yang si Fazli niw tangan dia pucat ala-ala macam orang nak mati,,(beku semacam)haha!jangan cakap dia seorang cik eyra pon sama...bukan cik eyra jep boleh dikatakan satu kelas lah takut..ngeeeeeee..tapi saya tak takut,,sebab saya ada ""encik doreamon"" saya.. sempat lagi senyum dengan dia di waktu pagi tu~then waktu da abis present dekat depan,,cik eyra tersungkur,!!OMG!!,nasib baik la kawan cik eyra tahankan,,alamatnya,,jatuh tergolek ahhh!!!segan meyh!!!HAHA..AKIBAT GEMENTAR YANG TERLAMPAU SANGAT..SAYA PON KLAM KABUT!! ^_^




oke..lepas jep perhimpunan tu,,semua budak tepuk tangan ,,wah ibarat macam cik eyra niw penyanyi yang terkenal!!!!ceh!!!haha!tak de maknanya..berangan jep lebih ...haaaiiissshhh!! tak sudah-sudah..
then,,balik barisan kelas...hehehe..bangga la katakan..adelah sikit,,kalau tak sikit banyak.. = )
then,terus cik eyra tak ada mood langsung..pening kepala,,nak demam,,tak tahu laa kenapa..aduhai..nasib2..time nak exam time tu la kaw buat masalah!!!!benci!!!kenapa aku sakit!!aku nak sihat la!!siapa boleh tolong saya??? = (   awak saya nak sihat 24 hours!!yeahh..ape-ape lah..







then,,waktu rehat,, koperasi pulak tak buka,,aduh,,rehat dekat kantin la jawabnya...cari lah encik doreamon saya nie..manalah dia!!yes!!jumpa pun..tersengih-sengih macam doreamon...sebiji!!!!! saya suka...awak cute teramat  tersangat!! muahhh!!hehe..sweet awak..ehehehe...hajat cik eyra nak pulangkan pensil telan PILOTdia...kesian pulak..tapi cik eyra suka guna pensil tu,,sampai kan cik eyra beli yang baru..huhuhu...saje-saje..sweet couple la katakan..yaehh..elok-elok tengah sakit nampk dia terus sihat walaifiat...maklumlah "encik doreamon is my ubat perindu & sakit ">__<



then..habis jep shooting belajar hari nie..terus bosan..tak tahu la nak buat apa...hmmm...so,,apelagi,,try la call dia,,huh!!lama la jugak dia nak jawab..errrggghhh!!nak jep tutup telefon..then,angkat gak!!huhu~(muka bangga) berborak laaa sampai kredit habis,,elok-elok ada RM 10.00...terus tinggal RM 0.01 SEN...(tak apa,,demi yang tersayang saya sanggup buat apa sahaja,tak kira lah apa jua,janji dapat luahkan rindu,,betul tak tipu)alah..2pup tuh boleh dicari lagi,,tapi kebahagiaan??boleh dicari??mustahil,,tu pon nak kena tunggu..bertahun2..pulak tuh..^__^






da habis borak..tetiba..hujan pun turun..sejuk nya hati aku ni..TERIMA KASIH YA ALLAH KERANA BERIKAN AKU KEBAHAGIAAN YANG MENGHILANG SELAMA INI...AKANKU HARGAINYA DENGAN IKHLAS...DENGAN TULUSNYA AKU PERJUANGKAN CINTA ISLAM AKU...^_^ senyum bersama cik eyra~hmmm,..mata pun da nyanyok..(=.=)..apelagi..tidurlah jawabnya..jom kita tidur?hari pun da malam..sebelum tu nak ucapkan selamat malam dekat encik doreamon sya..nitez darling.. thank you kepada yang sudi membaca...follow yea?thankz muahh!!


(untuk awak my encik doreamon)


salamualiakum...

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')