❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Monday 8 August 2011

hari pertama untuk si dia~_~

salam dear readers!!
hari nie biasa-biasa je dekat sekolah..nak katakan happy,tak jugak,,nak katakan tak happy,,adelah banyak,,tak happy??sebab??ahhh...malas nak cerita,,tak mau!!tak mau!! nanti saya melalak macam budak kecik! ishh...cik eyra kena tabah kan diri~lupakan seketika jea,,baru 2 weeks,,haha! a'ah ek...ngok la cik eyra nie,,tu pun nak menanggis! macam mak nenek la! arrrrggghhh!fine,,angkat bendera putih here~ =) 


emmm...macam biasa..waktu pagi jea,, tiba-tiba hujan turun,,mata yang sembab menjadi-jadi lagi..aduh..macam mana lah aq nak gi sekolah nie,,dengan mata yang sembab gilanya..dah rupa macam nenek cina dah!hahahaha,,tak lawak pun..oke,,hati pun paksa kan diri untuk ke sekolah,,bukan berazam untuk jumpa "si dia" tapi, untuk "TRIAL PMR",,please,,please awak,,please,,,jangan jalan depan saya,,nanti saya leka,,nanti saya asyik teringat kan awak,,no! please,,sila jauhkan diri awak dalam 2 minggu nie,,jangan sengaja jalan depan saya lagi..nanti saya ='( ,,ingat pesan saya,jangan cuba untuk  dekatkan diri awak  dari saya,,mungkin benda nie agak sensitive dan kejam,tapi please,ini lah cara nya untuk kita"berdua" "fokus" memang bagi awak sangat sakit,,tapi bagi saya??10 kali ganda sakit tau,kerana menatang kerinduan yang bertimbunan...Tuhan sahaja yang tahu,saya buat semua nie sebab saya syg awk =),,tadi awak sengaja  lalu depan kelas saya ke,,awak nak tahu tak ,,saya cuba sedaya -upaya nak jauhkan diri saya  dari awak tau,,tapi ade je dugaan yang menimpa diri saya,,contohnya macam situasi tadi,,first kita terserempak masa dekat bilik utiliti(waktu pagi) ,surau(waktu balik) ,dan paling ketara sekali dekat library(waktu rehat)..i"m try to behave myself dear,try tak nak pandng awak,tapi awak tetap ada jugak, adakah awak sengaja nak muncul depan saya?cik eyra tak paham..nak tengok muka awak pun cik eyra da nak mula ='( ..maybe hari nie teruk,,tapi esok lusa??maybe lagi mencabar + gila dugaan kita..
" Ya Allah macam ni ke Kau nak menguji aq semula?tak cukup kah dahulu kau uji aq selama 2 tahun yang lepas?tabahkan lah hati aq dalam menimpa dugaan Mu ini.."cepatkanlah benda semua nie berlalu...tak nak hadapi nya buat kali ketiga lagi..aq penat + sedih+ merana+gila+leka =happy =( kekadang saya pun ada jugak curi-curi pandang awak,tapi tak jumpa awak,tapi bagi saya,if awak da hadir ke sesolah sudah happy buat diri saya...sebab sungguhpun saya tak dapat curi-curi pandang awk,kehadiran awak sudah cukup untuk saya happy..awak nak tahu tak?semalam saya berdoa agar esok(isnin) hujan tau,supaya hati awak sejuk,dan hati saya bertambah sejuk melihat awak,tak sangka,dengan takdirnya Allah telah pun turun kan hujan di waktu pagi,memang pagi tu saya menanggis kesayuan seketika sambil tu berdoa agar hati awak sejuk dan tabah di setiap hari.. =) sebenarnya banyak yang saya nak bagi tahu awak..but ini baru permulaan bagi saya dan cuma yang ni saya mampu ceritakan..hopely awak lebih bersemangat ke sekolah,belajar rajin-rajin,do the best in ur life,solat jangan tinggal...jangan nakal-nakal tau incik doreamon...i will miss u damn..kata-kata terakhir awak sangat terharu semalam,sorry tak dapat balas,kredit habis,tapi saya balas SMS AWAK DEKAT SINI YA,,
"""oke ,,thank u my dear,belajar rajin-rajin,solat terawih jangan lupa,ingat Allah selalu,puasa jangan tinggal begitu jugak solat 5 waktu,syg awak jugak,tapi yg penting tabah kan ati awak yea?belajar bersungguh-sungguh taw..da berjaya nanti jgn lupa saya yang "kecik" nie,,hehe ILYSOMUCH :-*  """ ,,untuk si incik doreamon saya jea..haha
Itu sahaja yang tersirat di hati saya,,
::::salamualiakum:::


p/s:: baru permulaan,,kuatkan hati mu wahai cik eyra,please support me ='(



No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')