❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Friday 19 August 2011

kata hati =.=


salam all stalkers!! today got the hot news in school..! then make me feel so sad today..i don't know why u saying like that! how dare u are..what is my false?broken heart right now ='(
heeeeeeeeeeee~~malas nak "berspeaking" kita start dengan bahasa melayu ok?maybe hari nie cik eyra guna perkataan "aq"(kurang sopan)"saya,awak,bahasa campur-campur lah!"..sorry,,terpaksa..
oke,,now here we gooooooooooooo-------------->>
okeyh,
SEBELUM nak jawab paper sains,aq selalu pandang luar,supaya dapat tengok dia,(hopely dia pandang =).....tapi dia tak pandang pun,,sampai hati awak,,kecik hati,kecewa..tak apelah ,sabar eyra!aq tunggu dari senyuman dia then,!balik jep sekolah hati ini berhasrat nak jumpa "dia" ,,dengan muka gembira nya membawa hadiah yang sudah dibaluti sejak pukul 6.00a.m(sanggup tak baca buku sebab nak balut hadiah tuh) ..tangan ini sentiasa membawa hadiah yang sudah ku balut dengan penuh rasa kasih sayang.pergi sini cari dia,pergi sana cari dia..huh! tak jumpa!.=.= mencari.......mencari..........dan terus mencari si "dia"..tak jumpa jugak  ..habis macam mana nak bagi nie?penat aq balut dari pagi tadi,tapi,sampai hati tak nak jumpa..tak apa,sabar eyra! awak "menghilang" entah ke mana..hati ini semakin rasa bersalah,kecewa,resah,gelisah...sampailah terjumpa "teman baik dia (alif)"..try tanya dia,mana "Cik D?"..then he(alif) said:::hmmm..entah la...maybe dekat surau kut..oke..then,alif nie cakap yang kitaorang gaduh..ehh...pelik...semalam ribut tak ada,angin tak ada,,tetiba kilat datang!dapat jep tahu tu,,kecewa! hati ni kecewa!!sedih...dalam fikiran aku sentiasa tertanya-tanya..
""apa salah aku??ape aku buat dekat dia sampai dia macam tu?aku ade salah cakap ker?cakap pasal apa?aku ade sakitkan hati dia ker?pasal ape?ape benda yang menyebabkan dia benci aq?dia da jemu ker dengan aq?kenapa tak terus terang depan-depan aq..?betul ke semua nie salah aku?aku tahu aku tak "perfect" macam orang lain,,aku tahu aq salah..sungguhpun x ada salah,aq sentiasa mintak maaf,aq selalu mengalah dalam perhubangan nie,aq kalau boleh nak tengok kau happy 24 hours,setiap minit,setiap saat..hati aq tak berniat dan tak pernah nak buat kau sedih,aq selalu jaga hati kau..tapi ape yang aq lihat,semua salah aq,aq macam tak pernah nak "di sayang"...ape salah aku wahai hamba Allah yang bernama incik H?aq sedih bila dapat tahu yang kau marah dekat aq,oke,pasal apa?boleh tak terus-terang depan eyra?biar eyra tahu ape salah eyra yang sebenar...tak payah nak simpan dalam hati, nanti lama-lama binasa jugak,aq selalu berdoa yang terbaik buat kau,setiap aq solat,aq tak pernah nak lupa tentang kebaikan kau,setiap minit,saat selalu doa yang terbaik bt diri kau,tapi ternyata???tak kan nak balas aq macam nie?aq penat,,penat,,,penat...Ya Allah kenapa lah dala setiap perhubungan mesti ada dugaan  yang macam nie?sungguh berat bagi aq untuk menghadapi nya...aq x pernah nk sakitkan hati dia..malahan lagi curang! no!no! aq bukan orang yang macam itu..kenapa awak susah nak faham tentang saya?awak da jemu ker?awak baik cakap jujur..saya tak nak awak sia-sia kan hidup awak dengan "org yang kurang perfect macam saya"saya tahu mana tingginya langit,dan mana  rendahnya bumi...i'm know who i am to be!! sakit...sakit...sakit sangat2...tiap kali kalau saya epas solat,mesti saya menitiskan air mata  kerana awak..tapi bukan saya menyesal dengan awak,semua nie sebab "cinta" yang saya tunggu selama ini semua dah di tunaikan,saya selalu menanggis kerana kesyukuran...apa yang saya nak ,tunggu,semua manjadi milik saya,,saya terlampau sayangkan perhubungan ini sampaikan saya everyday titiskan air mata,awak ape tahu?semua awak tak tahu...yang awak tahu,semua gaduh,gaduh,gaduh,saya da penat awak nak gaduh..penat! saya  tetap sabar dan harungi dengan hati yang ikhlas bila kita gaduh..maksud saya ,saya selalu mengalah kalau kita gaduh..sebab saya tak nak kita gaduh...tapi sekarang?salah saya jugak ker? ='[ ,,oke saya tahu,saya banyak salah kan?ampun,ampun,ampun....memohon beribu ampun if saya bnyak sakitkan hati awak,buat salah yang banyak~yang saya mampu cuma doa agar semua benda nie berlalu dengan cepat...amin=.= ""
ok,if awk masih jugak tak nak berbaik dengan saya,tak ape,if awk da jemu,cakap jep..semua nie Allah yang tentukan,dan kita hanya merancang..lastly,saya memohon sepuluh jari menghadap awak,"saya mintak maaf"hmmm..do the best for PMR dear,awak tak suka,benci saya?tak pe,hati saya tetap ikhlas berdoa yg terbaik bt awak,sabar,tunggu,awk!aishiteru" incik HH"!! ='(
di sini sahajalah cik eyra mengadu..maaf awak~

salamualaikum
p/s::::hmmm...maafkan aku kalau aq lalai jaga hati kamu~

2 comments:

  1. nobody perfect in the world...
    nasihat aku...cube slow talk baik2..
    setiap masalah ade penyelesaian...
    okay ^^

    ReplyDelete

wah ade orang comment la :')