❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Sunday 30 October 2011

outing with GOST in melacca




hey stalkers!! da lama cik eyra tak update kan?bukan ape,,aktiviti memadang je busy,sampaikan nak open "lappy" pun da tak sempat..*hah yeke?ape-ape je la*hah..nak tahu tak cik eyra memadang je busy pergi mana?eceh,,ala dekat je..dekat Melaka..biase la.."first time" outing dengan geng sendiri..tujuan outing ni sebab nak merai sesudahnya ''kemeranaan PMR"*jakun la sangat*...



oke..kita merancang nak ke ""zoo"" first,eceh,best la jugak..sampai kan kaki cik eyra melecur gitu"*yang penting ni cerita betul,tak tipu!* then,da pepenat jalan,kami pun ke Masjid apentah..yang penting masjid tu tepi laut! wow! macam  istana..best meyh!!kalau boleh nak berangan kawin dekat masjid yang terapung tepi laut,sambil tu pegang bunga ros putih dan menghirup udara tepi laut!*time ni nak berangan kejap,tetiba pulak*



oke,lepas gi masjid tepi laut tu,kami pun ke Mahkota Parade,berpisah lah kejap dengan teman-teman,*time ni buat hal memasing =_=  ..around berjam-jam jugak la aku berjalan..hehehe,then last sekali tempat kita  terjah dekat ''KOTA A FAMOSA"..best la sangat kan,sampai kena ganjing dengan orang :'( ..huh,salah aku cuma "ter melatah perkataan--->> ooo mak kau hantu"..then,bila jumpa je orang yang sama,dia perli aku,grrrrrrrrrr....perli aku takut hantu!tak memasal pulak,aje aku nak "flying kick"je dekat dia,nasib baik la sebelah dia ade awek yang sedang berpeluk ketat-ketat,kalau tak ,dengan awek2 sekali aku "flying kick"!!!!awek pun "dua kali lima je" sengih2 tak tentu pasal..tetiba sakit..kena penampar free sedap nie =.=*time ni nak tembak lobang idung dia biar senget!*,salah ke aku "termelatah" *ape pon tak bole*pengalaman yang aku tak bole lupa la time ni~ jom la kita layan gambar..*sumber gambar pun tak banyak,tengok ape yang ade je la* :')




time ni nak masuk zoo,terpandang pulak pasangan hot couple ni :')





*time ni tengah tunggu pertunjukan burung kakak tua*

*time ni mood macam nak kena flying kick je*






*then,time ni pergi naik gajah pulak*



 *then tengok kawan yang paling tinggi,
insyallah aku akan tinggi macam zirafah!*



*then,kita teruskan perjalanan kami ke masjid tepi laut*
masa ni tengah bosan,so snapping kejap,
hehe,tak suka jangan tengok!





 *sape ni,,oooo tak kenal=.=*


 *time ni da sampai masjid uh..see..beautiful right?*





 *time ni berangan nak jadi titanic,kalau bole la*



lastly,penat,so snapping last picture dekat dataran pahlawan
*tersorok pulak adik fatin ni :')


sebelum nak sesudah menaip layan la video ni!!


P/S:::credit to miss fara for the help  and snapping my pic :')
P/S:::i love my geng,make me feel so happy on that day :')
P/S:::bertolak pukul 8.30a.m,sampai rumah 8.45p.m :')








No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')