❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Sunday 18 December 2011

artis dan bestie setia di hati ku :')




heeeeeeee...happy!!happy!! "happy ker" ye! happy sebab dah lama tak update nih..rindu lhaa kepada peminat setia saya"bajet sesudah kaw eyra".. hokay2 cukup nak "intro, plus meng intro nih!"..start tajuk kiter yaaaaaaa!! ok jom start,here we go babe!! 

hokay..hari ni ade la sedih nya sedikit,sebab nya gaduh dengan doreamon actually,so malas lah nak pikir pasal  gaduh ni,menyakitkan hati,baik aku tutup cerita ..okay stop....."THE END" ,ok tengah sesedih ni tahap gila-gila,tetiba pulak terdengar pesanan dari hati teringatkan kata-kata "AISYAH BASYIRAH" tergiang-ngiang dalam hati..wait!!wait!! refresh kan balik!!!!




"sebagai bukti bila dah refresh"


dah tengok kan??so,hati ni pon terus terdetik nak on twitter..heeeeeeeeee...tak sangka AISYAH BASYIRAH pon on gak..ni yang best ni.. dia ibaratkan "tempat ku mengadu di malam hari" ecehh..jiwang noh ayat aku nih..boleh masuk pertandingan ayat terjiwang ahh.."merapu pulak time nih"..hokay2 so,bila sedang syok bertwitt dengan cik syira,so ,tertekan lah mendalah "massages" dekat menu twitter atas nih,so,ade 1 massages aku belum bukak..bila bukak muka dah start macam nih

"terkejut plus terharu time nih"
nak tahu ape sebab nya..



jeng!!!!!!!!!
jeng!!!!!!!!!
jeng!!!!!!!!! 

wait2..sila scroll bawah noh..

"wuaaaaaaaahaaaaaaaaa...terharu giler FAZLEY YAAKOB 
balas messages dari saya,walawei"


terus terguling-guling atas  katil..heeeeeeeeeeee...."terharu punya pasal lah aku guling sampai lebam!" 
hokay..aku tahu aku melampau hari nih,mane tak nya "artis" massage aku yang tak seberapa nak famous nih..actually da lama dia massage aku,but baru sekarang nak perasan laaaa...hikhikhik..auwww,auwww...sayang kaw..heeeeeeeeee~ terharu makkk oiiii aku.."eksited giler2" kau hado? nan hadooooookkk.. =.="muka bajet kejap" berbalik pada kejadian sedih aku hari  ni terus tak sedih lagi..sebab happy punya pasal laaa..ngeeeeee~ bagus aku kena sentiasa happy even aku tengah sedih..kan?kan?kan? sayang kaw syira sebab bagi aku semangat untuk sabar hari nih!!! *buktinya* =') 

*dua kali you bagi i kata-kata 
semangat,thank you sweetie :') *


lastly,kesedihan aku semakin berkekurangan,haaaaaaaa!!! thats right,gud2,,kena happy2 EYRA!!!! ^_^ 
thanks  kepada syira coz teman i luahkan malam nih
 i love u babe auww!!...auwww!! muahh!!
good bye ..^^

p/s::credit to miss syiracubby ye...dengan sweet kiss to artis saya ,GOST,syira,and sape yang membaca :')




6 comments:

  1. hehehe...not big a deal yunk...
    sbagai seorang sahabat,kenalah selalu bri nasihat apa yg patut...
    btw nice entry...
    and u must remember,u're not alone in the world,u have ur family,me,gost and especially doraemon... ;D

    ReplyDelete
  2. doreamon alwalys be with me? nope..nope actually..never keeping my feeling :'(

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah kalau ade jodoh...
    nobody perfect in tne world..
    everyone do mistake...

    ReplyDelete
  4. hmm..betul tu..yang penting korang di hati ku,and non stop for praying to the GOD right? :')

    ReplyDelete
  5. heeeeeeeeeeeee...sayang syira..tengs to be my apple pie :')

    ReplyDelete

wah ade orang comment la :')