❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Wednesday 4 January 2012

permulaan hidupku di 2012

hey peeps!!
assalamualaikum sweetie,
mak oii...lamanya aku tak berhapdate ni..makin berhabuk pulak blog kesayangan aku ni..ohhh babe,sorry,yea! bukan ape,cuma internet lembab,plus ade dekat kampong pulak..hadeeehhh~ korang kan tahu kan? makin bertambah lembab macam cheepanzee lhaa!! grr...so,hari ni barulah aku berpeluang nak hapdate! heeeeeeeeeeeeeeee...sorry yea teman setia blog "cik eyra"..rindu korang sesangat! maap babe!



hoookay...dah penat nak membebel..jom kita mulakan "hapdate" kita hari ini eh..jom adik-adik..hehehe..
wowww!! terkejut mak!!! ehh...dah naik sekolah lah weyhh!!! mak oii..kejap giler! memang hati ni berhasrat nak cuti setahun lagik..tapi tunggu aku dah jadi "perdana menteri malaysia" lah ye...kihkihkih..dah jangan nak mencarut lagi!! heeeeeee..okay,hari pertama nak gi sekolah kan..mesti la beli beg baru kan?kasut baru,tudung baru(bagi yang girl-girl lerrrr),seluar baru,pencil baru,senang cerita semua baru lah!..ye...ye..cik eyra tahu..korang semua barang sekolah memang terbaik la..suka lah..korang happy aku pun bertambah happy..doakan korang happy di setiap hari ^_^



tapi disini,bila dah happy-happy,sedih le pulak..bukan sedih sebab tak nak gi sekolah laa..sedih sebab ramai kawan yang dah pindah termasuk lah "doreamon" saya..maaf,tempat dia pindah memang dirahsiakan,tapi yang penting jauh dari JOHOR,heeeeeeeeeeeeiiiii!! kenapa lah ek..mungkin korang lebih berjaya dengan pilihan sendiri ek..tapi tak pe lah..buat hape aku nak halang kan?bukan hak aku pong! aku cuma rasa sedih jer..yelah..dulu bukan kemain lagi,pergi bersama-sama,jalan sana,jalan sini,serious lah,banyak kenangan yang indah masa 2011 tu.."i love the memorial when we're in Taman Herba and then u gave me sweety ice-cream" ooouucchh! menjiwang pulak sini ler..hikhik..memang banyak sangat la kenangan tu..sedih bila semua dah  berlalu pergi.. ='(




hmmm..nak pergi sekolah pagi tadi bukan kemain lagi pasang azam baru,semangat baru,tetiba pulak ternampak "bayangan si dia'' bukan sekali dude,berkali-kali aku nampak bayangan dia ooo.. sedih...sedih +___+ ..tapi cepat-cepat aku beristrighfar bebanyak..terus hilang bayangan si dia..ALLAH itu MAHA MENGETAHUI SEGALANYA..thanks ALLAH..aku tahu,semua itu cuma dugaan dari-NYA tapi aku akan tetap tabah dan sabar menghadapi ujian dari-NYA..ingat!! semua tu cuma dugaan taw eyra!insyallah,aku akan ingat pesanan terakhir dia jap-jap..refresh balik!


  • jaga diri elok-elok
  • solat jangan tinggal
  • ingat ALLAH selalu
  • jangan nakal-nakal
  • ingat doreamon selalu
  • belajar rajin-rajin 
  • i will miss u


anyway,banyak lagi,tapi..cuma ingat yang tu je la..ngeeee~ok,ok,tak moh sesedih lagi yea..kita perempuan kena kuat..nasib baik ZATI ARISHA bagi sokongan macam nih 



"ini baru permulaan nya dear,bukan pengakhirannya,insyallah dia akan carik kau balik kalau dia ingat kau,sabar dengan tabah yea,aku selalu ada teman kau dear"
meleleh air mata aku,senang cerita kita sama-sama meleleh lah..hehehe..tak segan pong!untill now i never cried,but sometimes after i prayer,i should be cried,not because of i miss him or another else,but,i have to thank ALLAH because accept my "doa"...i'm very very very syukran to ALLAH!!




lama-kelamaan,aku ingat sokongan zati tuh,aku terus sedar semuanya,rupanya aku kena teruskan kejayaan aku,then barulah aku fikirkan balik pasal dia..kan?baru adil ma! heeeeeee..so,di sini cik eyra nak nasihatkan supaya jangan mudah putus asa bila kita berjauhan,kuatkan semangat! sentiasa ingat ALLAH tau,jangan lalai,solat wajib kena penuh! tu je ler..ngee..nanti aku bagi bebanyak korang fening pulak pulak,wuahahaha..
ok lah..entry hari ni agak memanjang sikit..aku tak pakse korang baca pong,if nak baca suka hati lah,aku just nak luahkan ape yang aku rasa hari ni..mudahan hari esok lebih baik dari hari ni yer,kita sama-sama doakan .. amin**

*tataaaa*




p/s::: hati ini selalu merindui dirinya,tetapi aku akan tunggu dia sampailah dia bahagia di depan mata aku..tak kiralah aku orangnya atau sape-sape..*thanks who support me,GOST* :')


No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')