❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Wednesday 18 January 2012

sorry,time to goes up! come on!

hey peeps..
ok..saya tahu saya da lama tak on9..rindu semua orang termasuk GOST MEMBER,DOREAMON,BLOOGIST! heeeeyyy! bukan ape ,homework madang je banyak..so,sape yang sampaikan pesanan dekat CBOX SAYA tu terima kasih sesangat!


ok,da 3 minggu sekolah,macam mana korang? happy tak..wish u all luckiest laa! hehehe..aku..?hemmm..biasa je.. ade happy,kekadang tak happy,tak tahu lah sape -sape yang boleh buatkan happy,nak suruh "dia" ,tapi jauh pulak..heeeiii!!! ahh..forget it..masa untuk tumpukan perhatian dekat homework aku yang berlambakkan! ishh..mungkin,buat masa ni aku dah tak pikir fasal cinta lagi.."kita pong da jauh kan,buat nak pikir lagi!baik fikir pasal diri sendiri dan masa depan aku,so,aku terpaksa bencikan cinta buat sementara waktu ni,maaf cinta agung ku,must be go on with my ambition lol :'(







yaaaa!!dah dah..mula kan azam baru! yeayyy! fulamak..power aku..aku tak kesah korang nak cakap ape ke benda nye,tapi yang penting aku dah jujur pada blog aku sekarang..*bajet kejap* heeeeeeeeee..korang dah tahu kan?so,sape yang nak join aku ke "AZAM BARU" sila coment ler..hehehe..tak marah pong,lagi suka adelah.. =')
ok lah,time aku membebel "is time out" so,"time to sleep now" wish korang happy-happy selalu ye,jangan jadi macam aku baru sekarang nak fikir pasal azam..terlambat sudah..ok..ok..ok..


"tatata..jom golek-golek kejap "

p/s::: go eyra!! you can do it! lupakan pasal dia buat sementara waktu! ok jom!!

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')