❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Tuesday 20 March 2012

special day today, ilove u mom and dad! ^_^

heyy peeps..
ok hari ni best sesangat...ok, first of all nak ucapkan bebanyak thanks kepada penyokong saya, "thanks sebab  wish saya luck for the license test" muchh love, ok, tengah happy ni, nak enjut-enjut atas katil laaaaa~ taaahaaaa~

ok, nak tahu cerita nya?
ok, semua berbaris depan cepat, nak story-morry ni,tarik telinga besar-besar cepat,ok gud ,hi-5 sikit :')
sebelum masuk bilik komputer tu, saya bertawakal bebanyak, atas moto pong jadi tau, * nak lulus punya fasal* tetiba, aduh pepagi buta dah nampak lori doreamon saya, adui, ok buat muka macam biasa je, kemain betul nak releks nya, haram kejadahnya, makin berdebar-debar jantung nih adelaa..ok, tapi ignore kan je lah..



masuk je bilik tuh, terpampang duduk PC nombor "4". OMG!  *teeeetttttt !!! actually no. flat encik doreamon saya! nombor kesukaan saya*
ok, buat muka blurrrr! fine, then,dah jawab tu tetiba terdetik dalam hati cakap cenginih "janganlah aku dapat  betul 44 soalan " AKHIRNYA, ALLAH itu MAHA BESAR~ betul-betul, tertulis '44' depan mata aku.. wulamakkkkkkkkkkkkkk~ saya ada jodoh nih..ok buat muka chill kejap -.-'


herrmmm~makk oiii~ punya lah happy bila time balik rumah, pulak tetiba dengan sengajanya ,dan tanpa saya sedari, my lovely mum kiss me! auuww~ malu nih... :')  tambahan pulak dengan bapak saya tarik hidung saya, *nak manja lah tuuu~actually dah lama tak kena tarik hidung ni*  memang happy gila hari ni..suka! ilepppchiuuuu my dad,my mama! muaaaahhhh! one kiss lekat di pipi both of you *______*


kenangan hari ini,memang best,even takde doreamon di sisi, akanku tempuhinya dengan penuh sabar..
cehhh baru dapat lesen "L'' nak bajet dah..ahhh..tak layan..=..=' 
ok lah,masa pong tak mengizinkan saya..jom tidur cik adik manis :')
ok selamat malam blogger saya! much leppchiuuu :-*

p/s::: ok, teruskan usaha awak n ur fazirah untuk terus ke peringkat lesen "P" ^_______^

2 comments:

  1. Alhamdulillah, Congratz :)

    Please visit my blog
    Just FYI, there’s an event for bloggers and the prizes are iPad2 and Cash. Find the info here. :)

    ReplyDelete

wah ade orang comment la :')