❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Tuesday 24 April 2012

happy ni boleh bawa sampai bila-bila tak?

holla peppss!!

ok, ok,ok, eeeeeeeeeeeee.. happy nya hari ni.. ada 2 sebab! wow! banyak kan? ok, jom, saya nak cerita nih... pasang telinga cepat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! T_____________T *errrkkk, jangan sampai pekak sudah laa :D


ok gud, da tarik telinga da? jom dengar
first things sekali,

kucing kesayangan saya sudah selamat beranak tadi.. fuhhhh~ comel.. 3 ekor anak kucing.. auwwww.. semua ekor kontot.. heeeeeeee.. nanti kan, nak seekor dari anak kucing tu nak namakan BOBBY  la,, ok? heeeeeeeeeee :D * sorry anak kucing tak dapat ditangkap lagi buat masa ni...*



***********
continue~~~~lalalalala~



ohhhhsemmm, secondly,,
dapat baju DORAEMON!!!! see? jealous tak? OMG! hari tu punya lah tempah dekat kawan cina, ingatkan tak ada, nasib baik, baru sampai je tadi.. happy!!!! boleh pakai baju tu jenjalan.. :D jelez, jelez , jelez.. hahaha.. dear my muhammad hafeetz hamzi, saya da baju doreamon, oppsss, sorry lupa nak belikan untuk awak , laaaa... nanti kalau ada buat tempahan lagi, saya belikan eh, tapi takut tak ada saiz awak la.. baju tu kecik je, sesuai dengan badan say, takpe! nanti saya try cari ok sweetie :') * kalau ada lah *







ok, jangan puji baju tuuuu!! hahahaha comel la baju tu :D
saya mengaku saya over lah time nih -.-'



ok, gud sudah baca? senang hati? haha, ohhhsemmm  :')  jangan jealouz ya my encik doraemon.. nanti saya belikan taw, taw, taw :'O

p/s:: hooooooooo~ YA ALLAH, sampaikanlah rindu saya kepada hafeetz hamzi melalui mimpinya :'(

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')