❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Monday 22 October 2012

so incredible .



salamualaikum, hey there.
hari ini hari isnin kan? bagus. how your day in school? get better ?then,  how about your exam? feeling good? * apesal lah aku nie tetiba meroyan orang ingelish pulak da. guna bahasa pasar suda le ek. * bahasa pasar? ohhh , bukan. bahasa ibunda la ,baru betul maa~  ok. good. pagi tadi ada satu incident yang susah aku nak lupa. nak tau? ok. sejujur kata hati, aku ni memang la macam minah rempit time bawak motosikal. biasalah. kalau orang sudah dapat lesen mesti cakap macam gini * ape barang bawak slow, macam apek tua bawak beca dekat tepi jalan* heeeee. so. aku pun ape kurangnya sama lah dengan semua benda tu. bawak motosikal tak tahu nak slow. bak kata mak bapak aku macam pelesit nak rider.ok .senang cerita. memang aku tak pandai bawak slow. AKU TAK PANDAI. fullstop. -,-'



Incident yang aku hadapi tapi , nak elakkan lori tapi adela satu tambi ni bawak adik pergi sekolah. tapi sengaja je jalan slow dekat depan aku. ok. fine. sudah lah aku ni laju macam pelesit rider. lagi boleh tambi tu buat tak tahu. apelagi. disebabkan aku nie baik hati plus murah hati sangat. aku terpaksa lah langgar lobang lekuk yang penuh dengan air lecak warna itam dan cokolat. euwww. pagi-pagi sudah bikin hal. nak aje aku sampuk tambi tu. pulak tersengih-sengih macam kerang busuk. apehal tah tambi tu. sekel kepala.terus diam macam beruk. heeeeee.wow, nasib baik aku baca doa sebelum nak naik motosikal. kalau tak berkat doa aku tu tak sampai, entah-entah nanti jadi rahmatullah la jawabnya. memang aku sudah fikir macam-macam. macam mana lah kalau aku excident nanti. da la lori belakang aku, then tengah-tengah jalan aku terbaring. OhmaiiiGOD.tak dapat aku nak senyum dekat bumi ni lagi. tak sempat aku nak cakap selamat tinggal dekat secret admire aku. *cinta hati la* specchless and then please smile . :']


Tengah aku sesedap menaip ni, pulak da datang seekor centipede  ni mengumpan lutut aku. ishh kalau nak jalan, jalan je la. ni semua kau nak umpan kan. habis lutut aku bengkak sebelah. ape aku nak jawab dekat bakal suami aku nanti *cehh, ayat aku mengundang padah betul* ohhmaigucci. baru aku merasa. macam ni ya kena gigit centipede. ohhh ok. terharunya. sakit macam orang gila meroyan pulak. errrgggh. hate sickness ! WTK  - _________-
ok, sudah sampai penghujungnya. diharap apa yang aku simpan selama ini dapat pergi jauh. paitong :']




p/s:: terima kasih setelah apa yang kau sudah buat sahabat.
         aku terharu. ini lah petunjuk-NYA. aku akan kuat kan.
          terima kasih banyak-banyak , good. :']


No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')