❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Thursday 25 October 2012

new experiences -mini market-


salamualaikum , hey there.
ok, semalaman memang aku tak hapdate blog kan? okkk aku tahu semua tu, rindu kan. *ambik bantal busuk tutup muka , tutup satu badan * okeng. woahh. aku tahu esok sudah raya kan?raya ape ek? ergghh. malasnakbagitahu* ok, memang la. madang je mercun meletup pangggg-pommm depan rumah. ingatkan cina nak kawin, ermm. rupanya da nak raya la. ok. bagus. malam-malam sepatutnya dengar azan kan? ni tak korang memang suka dengar mercun. mainla. nanti kalau tangan melecur, telinga pekak badak baru tahu. teeeeeheee. aku nasihatkan je. come on la. da besau-besau pun nak main mercun. agak jakun sangat he? sampai kau nak tunjuk tangan kau tu cantik sangat? (melecur barangkali).




Alhamdulillah, azan sudah berkumandang tepat pada pukul lapan malam. merdu tak terhingga. alhamdulillah , aku masih bernafas dan sempat lagi untuk aku dan keluarga sambut hari raya AIDILADHA pada tahun ni. syukur ke hadrat ILAHI. amin ya rabbal alamin. semoga semua umat islam di muka bumi ini menyambut dengan penuh gembira dan sampai tak boleh nak gembira. *ayat di situ teruk sekejap*  muehehehehe. gelak besar. even, hadirnya aku disini tak nak cakap banyak. memang start dari pagi tadi aku memang banyak kerja. macam sudah jadi bini orang, kehulu-kehilir dekat pasar awam. ingatkan tak ramai orang agaknya. sekali tengok. mak oii. macam orang huru-hara jadinya. ni lah pengalaman aku , first time pepagi buta mengadap pasar awam. woah. memang the perfect la. seroiusly. terharu dapat berkongsi jadi macam makcik makcik dekat pasar. ada yang mintak kurang harga la. ada yang bertungkus -lumus la cari barang. dengan bawak barang yang banyak sangat. bagus. penat -.-'




habis je. around 45minit aku dekat pasar. melencong balik uma pulak. kemas rumah. basuh baju, mo lantai, beli sarapan lepastu masak untuk makanan tengahari, sapu rumah, lipat kain, ampai kain. wow. macam orang gaji. tapi tak ada gaji. agak kesian di situ. kan? T_____________T
ergghh. defakkkk.penat sampai aku naik muak. bila aku nak lari dari dunia penat ni. penat tau? tiap-tiap hari aku jadi orang gaji. best sangat ke? ok. memang da besar nanti aku pulak yang mendera future husband aku buat kerja rumah. muahahaha. siap sedia ye future husband. sediakan payung sebelum hujan. advice kan awal-awal  dulu. :']


☆╭┐┌╮                 ☆°.·
╭┘└┘└╮               ∴°☆°
└┐..┌┘— — — —╮∴°
╭┴——┤         Selamat ├╮
│o o│     Hari Raya │●°
╰┬——╯ │ Korban │ ∴°·
☆ \ˍˍˍ|ˍˍˍ/ˍˍˍ/ˍˍˍ/∴☆.
*tumbang lembu seekor ya untuk aku*
yang penting esok kena ride pergi "Keyyh Ell" (KL). memang penat kan. dengan baju nak kemas , barang-barang yang nak bawak. ohhh memang  fuckin damn plus. penat tahu -.-'
so, nak tak nak , aku kena lah kemas . fine. aku penat sangat ni. nak rehat. akhir kata. Salam Aidiladha bagi semua umat islam muslimin dan muslimah, kawan-kawan aku , cinta hati, adik-adik aku. ok, maafkan aku , jika selama ini aku menyakitkan hati, tersasar bahasa, kasar bahasa, buat jahat dengan korang. *memang banyak dosa pung kan * ok. harap salam Aidiladha tahun 2012 ni lebih bermakna, happy bagi korang-korang semua ye. paitong :]




p/s :: fuckin damn, remuk sampai aku sudah give-up. kbai. :']

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')