❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Sunday 4 November 2012

weekend lots of jail -.-




salamualaikum, and hey there ! ohsemm, ok, gonna miss me? ya, sure, miss u a lot. flying kiss please. okie, tenkiu. *flying kiss back* and tralalalalalalalala. annoying please. ok, done, hari ni hari weekend kan? kebiasaannya korang -korang semua lepak dengan kawan kan? tapi aku tuka taste pulak. hari nih aku lepaking dengan famili. wow. saat paling bahagia ialah lepaking dengan famili tersayang sampai sayang dah jadi lemau. wuahahahaha, ape aku merepek nie. sah gila sepuluh minit. -,-'




ok,mangsa destinasi aku atau mangsa tempat melancong aku hari ini ialah di Sungai Udang, Melaka. Act, ingatkan nak pergi A-famosa bagai. haram jadah nye. tak jadi pulak. pergi sungai udang je. mesti korang tertanya-tanya kan ada apa dekat sungai udang tu? ok, sini duduk rerapat he?tarik telinga besar-besar. akak nak cerita ni. *buat muka baik tambah cun dan gedik* ok, Sungai udang tu macam melaka jugak.pergi sana sebab nak melawat pak cik di Jail. OMG. jail? yes, jail. tak salah dan memang tak salah pun first time aku pergi jail tengok pak cik aku. dan first time aku menjejak kaki di situ. wow. first things aku nak cakap memang macam dekat dalam hutan bagai. sunyi  betul. semua muka polis bengis bagai. naik bulu norma aku. wuaaaaaaaahaaa. payah beno nak tengok mereka senyum. sikit pun tak. agaknya, kalau aku jadi polis  penjara macam ni kot, kena bengis 24 jam. dekat rumah pun sama. alamatnya kedut la muka aku. future husband aku pun reject awal-awal kan. memang sah. mak mentua plus bapak mertua pun siap tabik dekat depan aku. ohhh perasa. tolongla. >.<'




pengalaman aku dekat dalam jail memang banyak. tapi tak ada lah banyak mana. at least aku kongsi sikit apa yang aku dapat dalam jail tu ya?. ehemm. ok, masuk je kena daftar nama, siap IC aku kena didaftar jugak. da la muka IC gelap macam tambieee. -,-'  ok, takpe, pintu dekat sana semua pakai besi, automatik dan siap pakai password.memang dijaga dengan rapi. silap-silap handphone pun kena off. erkkkkkk. mak aiii. tapi aku degil , just silent kan aja. wuaaahaaa. ape hak kau nak rampas fone aku kan. heeeeeee. degil . tapi, time aku nak masuk bilik jail tu memang aku off la fone. sekejap je pun. selama 45 minit aku dan famili berjumpa dengan pak cik aku. wow. lain doeee. da lain aku tengok. rambut semua kena botak kan. lepastu pakai baju ungu.kesian aku tengok pak cik aku. haishh. tu la ,nak taiko sangat kan. kan da kena masuk jail.punca dia masuk memang aku tak tahu. tapi memang disabitkan kesalahan la. tapi tak tau salah apa. ok. angguk kan aja. :']




sejak dari hari tu, memang aku taubat la. tak mau buat jahat-jahat. takut aku tengok. yela dalam jail tu macam-macam ragam orang ada. tengok muka macam da taubat je. tapi still jugak buat jahat. memang padah la orang buat jahat kena masuk dalam tu ka. padan muka ! untuk korang sekalian, jangan lah buat jahat-jahat dekat dunia ni, korang tak takut ke kena sebat, bantai sepak terajang .eiiiiii. sakit tau. aku rasa , siapa yang duduk dalam jail tu memang menderita, yela kan, makanan just satu hari satu kali je, tu pun makan roti je air pun minum air paip je.bukan air masak. kesian kan? nak masuk sangat kan? pergi la. pergi la buat jahat. dan tepat pukul 4 petang, kami semua kena halau balik. waktu melawat da habis. hahaha. best gila pergi jail. dan tak mau pergi lagi. bosan, macam dekat dalam hutan. baik aku pakai baju cawat je pergi sana. -.-'





Dekat dalam kereta nasib baik la aku tak keseorangan, ada jugak anak-nak buah aku buat lawak. ajela aku ni layan karenah mereka. *karenah budak-kebudakan* eiiiiiiiii. main masak-masak dalam kereta la, snapping la. macam-macam, sampai aku naik fening dalam kereta. ini baru anak buah, buakan anak sendiri.haiyaaa,nasib baik la aku muda dantak kawin lagi. kalau ada anak sendiri , agak macam tu ke aku kena layan.? omaiiiinotttt. memang tak la. memang aku suruh future husband aku yang jaga, biar aku je yang drive kereta. baru adil. even mereka ajak main, at least hilangla jugak rasa tension aku ni. tension ape pun tak tahu, tapi memang ada tension. aku kan banyak penyakit. semua je nak sakit. felik kan. memang pun. aku kan tak normal. tapi ada jugak orang nak aku kan, ada jugak orang nak kawan dengan aku kan,tenkiu ALLAH. *terharu* :'[


                                    
*suspek dalam kereta sepanjang perjalanan*



   
                               
                                
                               


*tasha , aidil dan aku*

p/s :: sekurang-kurangnya terbalas juga selama ni kau buat dekat aku, terima kasih ALLAH. :']

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')