❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Monday 3 December 2012

gudbye November, say hi to Dec. :']




salamualaikum, and hey peeps.
da lama tak berbloging, so hari ni terasa nak berbloging pulak. rindu saya tak ? hello i'm here.how your day? having fun ? holiday? and how about the school  honeymoon?  getting better? ok, ohsemmm. tak mau cakap banyak. wuaaahaaahahaa. *gerebehhhh* ok, sekarang sudah masuk bulan double belas kan . ? ehhhhhh. merepek kejadah aku ni? bulan dua belas. alhamdulillah, dengan izin Allah S.W.T, aku masih bernafas lagi. amin. dan dalam aku bernafas ada jugak yang menyekatkan. apa yang menyekat tu. ermmm. okay, got disease. perlu ke aku bagitau. tak penting pun semua tu. ibarat macam ahhhh memang tak penting la jawabnya. aku just fikir benda yang sporting dan cool.Allah hidupkan kita semua sempurna, ada hati dan perasaan, sampai masa kita akan pergi jua. itu memang wajib.semua sudah tertulis. kita duduk di bumi ni hanya sementara je.yes, dan cuma cepat atau lambat je. aku sedia hadapi ni, even cepat ke lambat ke, aku harus bersedia dengan segala amalan aku, insyallah. semua ni akan berlaku jugak suatu hari. ok, merepek tahap nak gila* ok , here , plese be cool.   -______________-'





namun, sepanjang bulan sebelas banyak yang aku lalui. ada sedih, gembira, kecewa, sakit hati,takut, berani, murung , dan macam-macam perasaan yang keluar. sekali gus , alhamdulillah, dengan ketabahanaku, aku laluinya dengan sabar. ya Allah, terima kasih kerana masih berdamping dengan aku, even aku down macam mana pun, aku tahu, semua tu tak akan berakhir, kalau berakhir pun tunggu hari kiamat nanti, time tu semua berakhir kot. -________-  maybe. wuaaaahaaaa. aku tak tau. tapi yang pasti memang betul la. takpe, nanti aku nak tanya pak ustaz laaaa. :]  ok sambung,dan kenangan bulan sebelas tu amat perit bagi aku, dan harusku telan walau rasanya pahit bagai nak rakkkkkkkkkk.  T_____________T sabar keyh eyra *lap air mata* :']  ok, aku kuat bahhhh, ok selamat ditelan sepuluh saat tadi. burrrrpppppp. kenyang. alhamdulillah. tak payah makan luar, dan save budget makan.sebabtu lah aku kerempeng. :]




ok done, now sudah bulan double belas kan. [act, 12], ok sudah mulakan hidup baru. new lifestyle. apa yang barunya? ok ohsemm. yang barunya aku suda kerja, cehhh bak kata orang tua-tua  baru nak merangkak hidup berdikari lah gitu. ceyhhh. perasan banyak.hooooaa. aku wajib  kena berdikari ni.. much loves. hari pertama kerja memang sudah dapat kawan. ex :: akak eija, akak rihan [nihe], akak zura, akak yus, akak viki, dan akak nani. whoaaa. mula-mula memang takut nak tegur, sebab  muka semua macam asam jeruk. weeeeeeeeeeeeheeee. teruk kan. ok. asam-asam jeruk pun aku tetap kena positif kan dri dlu, aku lah yang kena tegur. *act kenalah jadi peramah sikit, baru orang suka* tak sangka dalam sehari aku sudah boleh dapat ramai kawan. whathefishhh. terbaik kan aku. tu lah, susah jadi peramah ni. kang terlebih peramah kang lagi lah payah, ramai pulak peminat aku *keyh gedik kejap* tak, tak, tak ,tak. aku cuma setia pada yang satu, iya, dengan nama ALLAH, dia capital double 'H' sentiasa di hati saya. amin. :'*





                          
even that, banyak yang aku pelajari dari cuti holiday ni. membuatkan aku matang ke hari demi ke hari, no more selfish, no more crying but little bit can,wuaaahahahaa. LOL. -____-' no more ego,no more sucks, no more painful,no more sickness, no more ,and no mere , NO MORE again.then , FULLSTOP. i must changed it. eyra, come on, start your day by smiling even they're sucks macam bangsat -.-' okay, cukup sudah,cukup,  dear blogist,  dengan ini, saya NURFAZIRAH BINTI MOHD FARIT, [amoi cantik macam doraemon] ingin menyatakan, maafkan dosa-dosa saya yang selama ini membuatkan korang-korang sakit hati ke? memang ada kot, kalau tak ada pun maafkan jugak kayyyy, i'm just an ordinary girl. whom hav done same mistakes. nobody is perfect right, so that, here i wanna apologise what i'm do lot of mistakes. maaf ya. susun sepuluh jari atas lutut, selamat holiday, wuahahaha. kayy. selamat honeymoon. yang penting aku naik sekolah ,tinggal lagi setahun nak habis sekolah, kayyyy, bosan. tapi aku nak belajar jugak :] weeeheeee. demi masa depan yang cerah dan yang lagi romantik plus indah, aku kena usaha. amin. untuk kehidupan aku jugak kan. tak rugi mana pu. :D


                                                                
ohhhmaiiiigucci,jammmmmmm. (!)  masa sudah memanggil aku tido, okay, little bimo, bomiss. jom kita tido?  malam sudah. lewatnya aku tido kan.mimpi pun sudah panggil aku. tak apa. dear to adik akim, hohoho. dia ni da buat tahi mata dulu, bukannya nak tunggu kakak kan. cepuk laju-laju. erkkkk. merepek la. adik je kot. -,-' ngehngehngehngeh, okay.to dear my future husband ,[mr. hafeetz hamzi], gud night, sleep tight, i leyyyyouuu ,take care.and  dear  to blogist too,  nytez too hokay. smile please. big hugs.and time to sleep.  :']


p/s :: jangan lupa baca doa tido tau.ya Allah, hope aku lebih matang dalam hidup. dan sampaikanlah rindu aku melalui mimpinya. amin. :'*

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')