❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Thursday 13 December 2012

watlek. and off day :-]

Holla and see ya , hai  and heyya peeps.. whoaaa. hari ni aku memang free. awesome kan kan kan. yes. apa yang free tu ya? ok ok ok. watlek -,- ,here, i means that today aku sangat free sebab hari ni aku tak bekerja.OFF DAY.  yes, makan ,tido, makan tido. tu lah kerja aku dekat rumah. bagun lambat lagi , tapi paling lambat pun pukul 9 pagi kayyy, lepastu pergi ampai kain.basuh pinggan, dan masak untuk dua ekor adik aku yang degil ni. tambahan lagi aku ni kerja makan coklat dekat rumah. whoaaaaa. gemuk lah aku. deyyyy tapi kenyataan aku TIDAK AKAN GEMUK. :'* aku rindu nak makan coklat ni, anybody nak bagi aku satu kilo plus satu guni coklat ke satu lori ke? kayyyyy yang pentingnya dan sepasti-pastinya aku memang sudah tahu, tidak ada sapa pun nak bagi. kayyy fine, aku kempunan sangat ni,erkkkkk helpppp me. erkkkkkk. NAK COKLAT BOLEH TA. ? *gigit jari dengan kuku*  :'/





okay, here, apa yang happy hari ini ialah is NOTHING. wuahahaha. ok ok ok ok, apa yang happy nya ialah tangan aku hangus kena kuali. wuaaaaaaaaaaa. pandai masak kan. macam mana lah aku nak jadi bini orang? masak pun sampai tangan kena kuali. panas wooooo. macam terkena panggang bhaiiii -,- panas gila bapak . :'/ bukan satu tapi dua kali aku kena. hebat kan. melalak aku dekat dapur tu. ada dua ekor adik laki-laki dekat rumah pun just tengok je. bukan nak tolong ambik kan ubat. alololololo. tapi pujuk tu reti lah. terharu ada dua ekor adik puji. auwwwww. kesat air mata. adik farhan pulak ambikkan ubat. amvoii. sepuluh minit cari ubat. luka tu sudah kering da. -.-' macam mana la nak jadi doktor ni. nak merawat pesakit pun lambat. elok-elok boleh hidup boleh terus jadi innalillah da. ok FULLSTOP. weeeeeeeee. ok, alhamdulillah,tangan sudah okay kan kan  kan.mengadu dekat ibu, ibu perli lagi ada la. whoaaa. ibu cakap *tu lah ,pandai masak sangat,nanti depan mak mertua jangan jadi gelabah, cool je,ni baru rumah sendiri,belum lagi rumah bakal mak mertua.habis tu nak ibu usapkan ke. ?* erkkkkkkkk.buat muka segan dan terus masuk bilik. jyeahhh. happy *lambai tangan kanan*





hey you yes you. apa kejadah ni. ok lari topik aku.kalau boring aku selalu jenjalan dekat taman. release tention, release badan dan trelease pemikiran, problem rumahtangga ,problem nak belajar. semuanya aku fening kayyyyyy. penatlah.inilah hidup. penuh dengan masalah kan kan kan. masalah nak bernafas. masalah nak matang,masalah bercinta, masalah hidup, masalah nak makan,tidur. ahhhhhhhhhhhh semuanya ada masalah kan. bohonglah kalau sehari tak ada masalah. memang tipu betul.ishhhhh. itulah KEHIDUPAN. ada masalah dan dugaan. macam -macam ragam kayyyyy. kalau sesiapa yang tidak tahan tu down la hidup dia. sesiapa yang bertahan tu memang awesome lah macam aku. okay bajet kan kan kan. ibu cakap kalau hidup kita ada masalah, try release it by gone. kalau masalah tu menghampiri kita, tu tandanya kita nak matang. Allah uji kita sebab Allah nak tengok seberapa banyak tahap kesabaran kita . :'/ tapi aku kekadang give up jugak. tapi aku fight balikkkk. sebab aku tahu. perempuan tak boleh DIKECEWAKAN. never be down eyra. kay kay kay kay. aku kuat kan. alhamdulillah.aku ok kot, insyallah sentiasa okay. tenkiu ALLAH. :']



                                     
  
okay, hari ni aku berdating dengan sepasangan hidup aku.kayyy. muka serot aku sudah keluar dekat atas tu. -______________-   dengan skandal aku. her mention name is zati arisha. hello hello hello. perempuan okay. bukan jantan lain kayyyy. erkkkkkk. tak minat pun jantan lain. tak berminat lah.kau teckle lah sebanyak mana pun. haiiikkktuihhh. :P aku tak suka menduakan cinta yang ALLAH bagi. KESETIAAN is better for me. alhamdulillah. sesungguhnya Allah IS THE ALMIGHTHY. amin. cuma. suatu benda yang aku risau. semua benda aku pandang tukar ke muka dia. eeeeeee. aku nih miyong ke. atau kemarok bagaiiii. -,-' aku gila cinta ke. vongok ahh. please ahhh. buka mata bebesau sikit eyra oiiiii. tak kan lah semua benda i aku nak terbayang muka dia. dokter cinta please. :'/ tipulah kalau ada dokter cinta. kalau ada pun dokter pun tak boleh nak ubatkan. hanya  Allah je yang dapat ubatkan. iaitu dengan bertasbih. amin. amin. amin. watpeaceeeee. :'] ok, lastly, here nak ucapkan selamat malam kepada heartbeat aku. sleep tight ya. :'* big hugs.*  dan tidak lupa jugak aku kepada chipmunks aku. atototototototo. buat muka omey kan kan kan. :'] haha. kayy nytez chipmunks. sleep tight. hav a nice dream. Ya Allah, sampaikanlah rindu aku melalui mimpinya. temanilah si dia. ampunkanlah dosa dia. mudahan, bukan musuh yang aku jejaki.tetapi pertalian kekal abadi yang ku pinta. amin. :'*



p/s:: esok kerja kan. erghhhhhhh fenatttttttt  kayyy. . kbhaiiii -.-'

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')