❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Monday 21 January 2013

bad day eyra. move on please. :']


hey peeeps. Hai, hai dan hai semua. apasihhh, sudah lama aku tidak hapdate blog. busy? yes itu yang wajib sekalinya. Busy dengan minggu sekolah weyyhhh. kerja sekolah berlambakan bagai nak rakkkkk T__________T nasib baik aku ni pelajar baik, yang boleh dengar cakap cikgu lagi tau tau tau. kalau tak, memang aku tak hadap lah kerja sekolah yang banyak menimbun tuh.memang MALAS TAHAP GABAN NAK MAMPUSH.  haiktuih tetiba* :D






heyyya, hari ni nak post apa ya? ok. sekejap. nak fikir sepuluh minit *erkkkkkk* ok done, hari ni nak cerita pasal apa yang terjadi di sekolah lah, heeeeeeeeeeee. boring lah kan. tak ada kerja nak membuat, tu yang tetiba nak rajin menaip blog ni. -_____________-' ok ok ok. apa yang ku nantikan adalah. entah tak tahu lah. still lagi awang-awangan ni :)  okay, hari ni apaynag terjadi di sekolah, emmm.. okay, kena sumpah buruk-buruk dari cikgu? ulang suara di sini KENA SUMPAH DENGAN CIKGU MATH AKU laaaaaaaaaaaaaa* errrr. masyallah, terkejut aku kan, tak tahu buat kerja math je actually, then marah-marah bagai. errrrrr. sakit hati weiiiii. agak cikgu tu tak ada perasaan ka? ayat yang tak tahan aku dengar yang ni *KELAS 5DL NI MEMANG SIAL* omg! mak bafak aku pong tak ada pernah sekali pun cakap aku sial weyyyyy.bikin panas ini jam!  kenapa cikgu pulak yang berani cakap, mulut memang memakan insurans betul kan. tak fikir ke yang da tu sudah melampau ? FRUST MENONGGENG AKU -,-'




errrrrrrr. bikin panas je, panas panas,panas,terus aku tak jadik and not in moody bila nak study harini, bukan apa, perkataan itu asyik terngiang-ngiang dalam fikiran aku ni. :']  masyallah, memang kena maki teruk-teruk lah pagi isnin tu. memang akanku ingat kenangan form 5 nih, dan jugak nama cikgu tu! ya ALLAH, mungkin ni lah permulaan awal kehidupan aku dalam form 5 ni kan, balik rumah je, terus aku mengadu dekat ibu, :'( tak tahan punya fasal. semua aku cerita, but my mum say, sabar ya sayang, lagi setahun je nak sekolah, nanti kau pun berambus jugak dari sekolah tu, belajarlah sebaik yang mungkin, * amin. tenkiu ALLAH, tenkiu ibu , i leyyyyouuu :'*  seriously, balik rumah memang aku tak hadap sikit pun buku math, baru je nak berangan dapat A dalam math, but kalau permulaan macam ni how? how should i face it ? someone please,lent your shoulder. :'[





nasib baik, cikgu still bagi penerangan lagi pasal jalan kerja math tu. emmmm. memang kita kena kuat kan hadapi hidup ni. takpa, go eyra!  one year je, lepastu kau memang tak hadap cikgu tu lagi! subhanallah, sabar sayang. :') okay, kalau SPM resault aku keluar nanti, bila A subjek math aku, memang tak segan dan tak silu, aku akan menangis and lutut depan cikgu, kesempatan itu, aku akan cakap dekat cikgu math aku *terima kasih cikgu sebab ajar dengan maki-hamun cikgu, kalau cikgu tak buat macam ni , memang tak  dapat A kot* errrrrrrrr.. insyallah, maybe. aku akan buat cenggitu nanti. doakan okay. :D




lastly, emmm,kalau stress buat muka macam dekat atas tu ya ? -,-' kepada sahabat-sahabat saya , myra, aishah, byla, ros, aida and for me too, sabar ya menghadapi dugaan hidup ni, ni baru permulaan, got many things that we should to learnt it. come on. come on , ome on. FIGHTING! aku doakan kawan-kawan aku semua berjaya di dunia dan di akhirat nanti. amin ya Allah. :')  alhamdulillah, mr. doreamon saya selamat pergi ke kelas L  motor dia. amin. gud luck darl. :D okay, chipmunks akak tu, gudluck ya for PMR,  jangan leka tau tau tau. gud nite. :D and for my husband *insyallah one day will be* heeeeeeeeeeee. okay gud nytes darl.gud luck in your life. don't wasting that innocent things, i leyyyyouu :'* , and for all muslimin, muslimat and muslimah gud nite too. *big hugs* Bismiqallahumahyawaamutu, selamat malam ya ALLAH.




P/S ::: ESOK MENGHARAPKAN HARI YANG INDAH. TAK MAU TRAGEDI ISNIN NI BERLAKU LAGI, INSYALLAH, AMIN YA ALLAH. :')

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')