❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Friday 4 January 2013

new look for 2013. ileyyyou -_____-'



hye peeps. :) and hey there. sudah lama aku tak berblogging kan? rindu tak ! rindu tak! brindu tak! *bunyi cengkerik* ohhh. aden faham . rindu la tu kan. lalalaaaaa. :] ohh, see. mari kita start post kita. ok, sudah masuk seminggu aku sekolah. *act baru tiga hari kan* hewhewhew*  tidak lupa jugak aku, sudah masuk tahun baru kan? tahun 2013. alhamdulillah, ALLAH  masih bagi yang tenang, indah, suasana yang aman. amin. thank you ALLAH. dan itu, mari kita sama-sama panjangkan ibadat, buat kerja amal pada tahun ini, pray for Gaza. pray for all muslimin and muslimah. amin , hope all can be changed. insyallah, and amin ya ALLAH. :']





so, azam baru mesti sudah aim awal-awal kan? heeeee. first things, aku, yes aku , yes that me, NURFAZIRAH BT MOHD FARIT. pelajar form 5 tahun 2013, akan berhadapan dengan SPM. tahun ni. erkkk. cuak seyyy aku cakap cenggitu. cepatnya aku membesau? tak perasan sudah form 5 kan. lalalala. dan cepat jugak untuk aku bekerja dan kawin. wooiiii. woooiiii. kawin lambat lagi lah. slow-slow okay, yang penting , MESTI capai kereta Vios [putih], camera DSLR satu, iPad satu, hahh. sudah cukup semua tu, baru aku fikir nak kawin. insyallah. lagi lapan tahun kot. eiiiiiiii. mengedik pulak minah ni. gatai noh nak kawin. -,-' okay stop ! kalau kerja cerita pasal kawin ni , kang sampai esok -lusa memang tak habis lah jawabnya. :D




muehehehe. tapi. aim aku kali ni bukan pasal SPM. *tipu memanjang* act, aim tahun ni, aku nak lappy screen Doreamon, cover fone doraemon, baju doraemon, sapu tangan doraemon. ahhh yang penting semua pasal doraemon la. aku suka gila weyy cartoon ni. cute sampai nak membua-buak. suka warna biru, comel , chubby, macam doraemon tuuuuu. aku suka sesangat. tak bosan aku mengadap cartoon ni. suka gila weyyy. :'/ alhamdulillah, dengan usaha aku, kini, daku sudah dapat screen lappy doraemon baru, dompet doraemon baru, dengan baju , dengan sapu tangan. whoaaa. tapi, cuma cover fone payah aku nak mencari. takpe, sabar kay. :'/ yang ada cuma iPAD punya. ergghhh. :'/ takpe. sabau la. nanti aku dapat kan *kesat air mata*


                                               
                                                       *alololo, comeynya farhan, :*       
                                                      memang comel kan lappy aku tu* :']


                                            
                                                  *sapu tangan dengan pengipas satay, lalalala*

                                                       

watlek, yeahhh, peluang mengejar cover fone, wajib diteruskan. lalalla. lantak ah orang nak cakap aku ni macam budak-budak, yang penting, apa yang aku suka , aku mesti dapatkan. that is my aim. KALAU AKU NAK, AKU MESTI KENA DAPATKAN SENDIRI EVEN PAYAH MACAM MANA PUN, WAJIB KENA USAHA. *hohohohohohohohoho* ayat menumpang kaki lah. -,-' lalallaa. ehhh. sudah tahun baru kan? *berapa kali lah aku nak tulis kan* haha, lantak lah. erkkk. nak bagitahu, sudah 5 tahun aku setia kan. alhamdulillah. tenkiu ALLAH. :'/ terharuuu. hope Allah akan permudahkan urusan aku tiap-tiap hari. permudahkan hubungan aku dengan Mr. doraemon aku, *amin* hope suatu hari akan menjadi yang terindah. *amin ya ALLAH* :'/ *kesatkan air mata aku*





lastly, here, nak bagitau, korang, sempena tahun baru ni jangan nak menakalkan diri tau, buat yang terbaik dalam hidup kau, kau,dan kau. hahaha. okay, chipmunks akak tu, PMR tahun ni kan, buat yang terbaik kayy? buat resault kamu cenggini (Y) kasi meletop sudah* heeeeeeeee. jyeahh, dan untuk diri aku pulak, erkkkk. tak mao ah dengar* heeeee. okay, untuk aku, SPM is coming around kan, so do the best for myself, resault aku pung akan meletop jugak nanti, *tunggu dan melihat jek* :D tak lama lagi aku berambus sudah dari sekolah tu kan .  (Y) errrrkkkk, okay. terima hakikat itu. :'/  kayyy, sedih pun tak guna. buang dalam tong sampah kitar semula cepat -..-' okay untuk boyfie aku tu, ahaa, yang mana ek? ehhh yang hensem tu,yang chubby tu, yang macam doraemon tu,  yang hafeetz hamzi tu, iya, iya, iya, yang itu ! kalau jumpa dia tolong bagitau dekat dia * ileyyyouu sampai naik gila*  okay tumbuk kau laju-laju* ahaaaa. *blushing* ok, tolong rajin-rajin ok sayang, emmm, do best, start wif new life, yes you, come on, don't be give-up. insyallah, selalu support kau dari belakang, tepi,atas, bawah, kiri, dan kanan.lalalalala.  :'*  ok, here, and i ended my post, salamualaikum. :']







p/s:: esok aku start tuition.OMG. malas weyhhh. tapi terpaksa. :']
       krohhh*krohhh* ya Allah, sesungguhnya, aku amat rindukan dia. *damn*  :'/

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')