❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Tuesday 8 November 2011

camping day to me






heyya!!! hari ni cik eyra nak bebel kejap..sebab lain hari cik eyra da tak ada sini,pergi camping dekat Johor Bharu,biasalah..nak dapat kan sijil punya pasal..peringkat johor tu beb...so, disi cik eyra nak membebel buat kali terakhir la...*tapi bukan terakhir selama-lamanya taw,untuk 4 hari jek*hari jumaat nanti cik eyra balik la..



mungkin..bosan kan..ehh..tak la...cik eyra janji da balik nanti cik eyra cerita kan ape yang terjadi dekat sana oke?i promise..haaaa.....kalo gi camp,mesti lepas balik muka aku gelap kan?kesah? lantak la orang nak cakap ape,yang penting aku dapat ape yang aku nak,hahaha..hello!!!aku bukan perempuan yang pentingkan kecantikan oke..*ade ker?pape je la..=.=.. mudahan aku dapat kawan yang baik dekat sana..tak moh gedik-gedik meyh..menyampah la...*geli mak..*sape tergedik2 dekat aku,aje kena FLYING KICK SPECIAL KANG!!berani cuba la..ngeee~tapi yang sedih nya,aku takot aku ridu dekat------>cik doreamon,hawa,syira,fatin,dibah,ranjitha,gokilavani,i love u my geng GOST!! ='(


ok,ok,ok,mata pon da lalok..doakan cik eyra selamat oke?selamat ape?selamat sampai dan pulang ke rumah la..ehem-ehem..Dear to incik doreamon,take care yourself,jangan sedih-sedih..if rindu ker,try la panjat pokok kelapa macam mat jenin..garenti baik punya,ok,ubat jangan lupa makan,jangan degil-degil sape degil kena kiss nanti ,hahahahaha..insyallah,ira akan balik dengan selamat ,doakan ira yokk..*ILY* =')



*insyallah,suatu hari nanti aku camping 
dengan husband aku pulak,heee,saje menggatal =.='



p/s:::nanti kan kepulangan cik eyra taw,insyallah,cik eyra akan storry-morry pasal dekat sana =')

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')