❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Saturday 5 November 2011

selamat hari raya aidiladha*internet lembab!* =.=







hai ya!!hari ni aku nak update..da lama pulak tak update kan?*ade ker* hmmm...entala,yang penting aku nak update jugak hari ni..seperti yang dikatakan,hari ni (9zulhijah) kan?esok je da Hari Raya Aidiladha,*bak kata pepatak doreamon,hari raya kedua*so,hari ni family aku semua puasa..*bukan nak menunjuk oke..memang dah diwajibkan puasa,ye ker?pape jelaaa,yang penting puasa*


oke,pepagi buta mak bapak aku da keluar rumah..hmm..beli lauk la...STOP!!!!!bukan nak masak sekarang ok,untuk makan malam dan  makan-makan hari raya untuk esok..then,around pukul 12 mcm tu "my parents" da balik,dyeorang terus cakap "packing baju cepat  nak balik kampung nih" haaaaaa!!!what!!! aku paling benci balik kampung..*tapi uma moyang aku,aku tak benci*nak tak nak,aku kena balik jugak..nak mati aku tinggal uma sensorang..---->crazy,aje aku kena rompak kang!


so,da berpacking baju,decide nak pakai baju merah lah untuk hari raya esok..gud...gud..*mintak-mintak tak kena kejar lembu* ahahahaha..sudah pun susun beg dekat kereta,penat wokk...*takpe, nikmat berpuasa lah katakan*APTB +_+ balik kampung pun bukan naik kereta putih,naik kereta merah jek..lagipun bukan nya nak kemana,jalan-jalan pun ke kampung jugak,so,decide lah naik kereta mitubishi aku..ahahaha..cun taw weyh..laju jek..kereta mewah pon kalah..kau hadoookkkkk?? *jom tengok kereta mitubishi aku*


*siap ade no flat lagi*
ok,then,perjalanan ke rumah moyang aku pun bermula..dekat je,dekat FELDA KEMELAH, SEGAMAT memang bosan,sampaikan adik farhan aku bole tido dalam kereta..ishh..tetiba kebosanan melanda diri aku..bosan giler dalam kereta uh,so aku berfotomanja la kejap..*nanti gambar aku akan tunjuk ok?* =.=



lastly,sesampai je rumah atok aku tetiba hujan yang lebat gila-gila..*nak tengok gambar dia,nanti la ye sebab internet lembab plus..plus*=.= ok,dengan kesempatan ini,saya,NURFAZIRAH BT MOHD FARIT nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua umat muslim dan muslimah..sepuluh jari-jemari beratur memohon ampun  dan maaf dipinta,if nak duit raya,datang uma yokk!*gurau semata-mata* ok,tu je,selamat menyambut hari raya :')




p/s:::gambar buat masa ni tak dapat nak upload,sebab dekat kampung kan,lembat tahap gila...=.=


No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')