❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Thursday 17 November 2011

my top hotstuff in my life




hey stalkers here,
hari ni daku nak cerita pasal geng-geng yang daku kenal selama nih..yang cool,yang terbaik,yang manis,yang gila-gila..macam-macam daku kenal..hotstuff la katakan..so,dengan mulianya daku akan sebutkan nama satu per satu ------------------>> nur hawa,aisyah basyirah,zati arisha,fatin nur syahidah,nur farahana,nur hadibah,muhd norfazli,muhd nazif*yang terlibat dalam post entry  hari ni*okok,jom kita mulakan satu demi satu introduce kita hari ni.. :')

 nur hawa


ok,dia yang terbaik dalam bidang matematik,selalu ajar aku kira-kira,kadang kalau daku tak pandai math,daku mesti tanya dia..*ade rasa malu jugak bila nak bertanya*hehehe,if bab shopping dia no 1..!! i like it.. sumpah aku tak pernah jumpa kawan sebaik macam dia..sporting,carrying,banyak lagi la..example,pasal2 blog nih dia yang ajar kan..yang penting aku bersyukur dapat kawan macam dia.. :')



aisyah basyirah
ok,kawan yang ni, BOLA no 1..tak habis2 dengan abang Muslim dia..ishh..if sejarah dia (pakar) no 1 jugak!!! semua fakta hafal..so,dia layak jadi sejarahwan ,hahaha...*tetiba pulak nih*dia yang spantaneous,baik,cool,carrying..if plan ape2,mesti dia yang cari kan tempat,contohnya Melaka hari tu..best..ape2 pon,daku bersyukur dapat kawan dengan dia :')


zati arisha

ok,yang ni kawan terpaling rapat aku,bestie aku,jiran aku lhaa..ok,dia pakar dalam bidang agama..boleh jadi ustazah pilihan!!tentang aurat semua dia jaga..aku suka..sampaikn dulu pernah gado,tapi baik balik,haha,gado mase kecik la katakan..tiap2 hari sabtu dia mesti teman aku gi pasar malam..msti punya!!!cool jek,carrying,blur...blur...best la..sumpah aq suka tentang ceramah ustazah dia.. :')


fatin nur syahidah
next,kawan yang ni agak blur blur kekadang..hehehe..sama la dengan aku..kalau dalam bab cerita gossip no 1...sama dgn aku lhaa..hahaha..mcm mana kalau bukan "aku borek dia rintih"hahaha,,,*APTB* laaa..dia mahir dalam semua bidang,gud...baik,spantaneous,pendiam?tak la..tak pun..mulut sentiasa bertanya bila tak paham someting..bila outing aku ajak dia..hehehe,sumpah,aku suka gaya cakap dia.. :')


nur farahana

ok,sweet yang ni !!ok,dalam banyak kawan dia sorang la yang "paling paling paling pendiam" aku pun tak tahu kenapa ade kawan macam ni...pendiam dan cool je,bila happy senyum,bila sedih pon senyum..pelik jugak kekadang...ishh..tapi bila time dia marah pun diam..lagi pelik..=.= susah nak tengok dia senyum..kekadang pun blur jugak gengan aku bak pepatah "aku borek dia rintih" hahaha..suka gaya dia yang penuh dengan senyuman dan sentiasa cool je.. :')


nur hadibah

ok,kawan yang ni aku jarang jumpa dia...tak tahu entah hilang ke mana..ishh..rindu kekadang..susah nak jumpa dia la..hmm..dia baik,cute,cantik,tembam!!hahaha..if outing je,msti pakaian dia bergaya...aku suka!!suka!!suka!! senang cerita tak suka kolot2 laaa...haaaa...betul..betul..betul..sumpah,aku suka gaya pakaian dia bila nak outing  :')

mohf  norfazli

ok,kawan yang ni dia suka bergaya sikit..tak habis2 dengan spec mata dia..macho la katakan..da cukup macho da fazli oiii...yang aku kelakar nya time dekat sekolah selalu menyanyi..*tu memang wajib ,if tak menyanyi tak gempak*hahaha..bole dikatakan satu sekolah dengar suara dia,mana tak hotstuff gila2 dia..ishh..yang penting aku suka bila dia buat lawah bodo..yang tak seberapa lawak la katakan.. :')



muhd nazif

ok,tetiba aku nak cerita pasal dia sebab hari ni dia teman aku chat..tapi aku tak la guna perkataan sayang2 oke..no...no...no..sorry,tak pernah sekali pon,aku cuma tnya pasal holiday jew..haha apelah aku ni...bole dikatakan first time aq chat dengan dia..wow! gempak..blur...blur jugak ek dia dkt sekolah..tapi fb no 1 aku tengok..ishh..madang je on9..pelik aku tengok mamat nih..sumpah,aku nak gelak pecah perut bila tengok kau garu-garu kepala macam blur..blur..hahaha,spanteneous,cool,baik,ada masa aku nak gelak tengok perangai dia..pelik =,= *sorry,cilok gambar dari fb ko*



p/s:::tetiba idea nak tulis pasal kengkawan :') keep in touch ye semua-semua..
syg korang ketat-ketat!!!!!













































2 comments:

  1. weyh...awak puji kita kembang bontot kita lapanbelas inci....

    hikhok ^^..btw thankz

    ReplyDelete
  2. hehehe...tak kan lapan belas inci :') miss u :'(

    ReplyDelete

wah ade orang comment la :')