❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Monday 12 December 2011

ayah try ambik hati saya :')


hey peeps!! 
hari minggu,bosan duduk rumah kan?memang pun,so cik eyra pergi melaka alaaaaaaaaa,senang cerita "MP",ishh..ok2,pergi sana hajat nak tengok cerita ombak rindu la bagai...hampeh..semua hilang macam tuh jek..=.= sebab nya,jem memanjang,take time tuh! geram..cancel rancangan aku! haiisshh,nak main bowling pon tak jadik,sebab dah lambat!

muka time nih memasam cuka lah sangat,so,tahu tak sape yang ambik hati aku?hehehehe, "my sweet daddy laa" ^_^ dia belanja air "strawberry milkshake=RM 7.90 hooooooo~,then belanja pulak "tuffti fruity" makkk aiii..happy sangat2!! tak boleh kawal time nih washhhhiiiss,,best! "pandai pulak bapak aku ambik ati aku lhaa,untung aku jadi anak nya" nak tengok tak bukti nya?ok2..kita cerita melalui gambar ya? jom..start >.<

first semasa tiba dalam "MP"






"time nih ayah start belanja makan tuffti fruity
dengan stawberrymilkshake,tapi lupa nak 
sanap pulak milkshake tuh=.="





"time nih dah nak balik"






"teruskan destinasi ke pantai klebang makan yong tau hu"
awww...awww...my favourite ^_^ "


so,da puas tengok gambar kan?
haha! hokay,lepas je makan "yong tau hu " kita orang terus "chaw"..heeeeeeeee...jam pun dah pukul 12.00a.m,apelagi pecut balik rumah terys tido lhaa..heeeeee...  "makaceh sape yang wish dekat saya Happy sunday,memang tersangat happy hari ni,thank you Allah,thank you guys,thank you papa,mama ,i love u all :-*  "    
bye..bye..bye..


p/s::::kalau boleh nak pergi lagi..sayang ayah,ibu..i love u,thanks ayah sebab ambik  hati kak ngah :') hehehe..ibu jugak..sayang semua orang,mood::terharu saat nih ^_^

3 comments:

  1. alolo..semua cute2..peace:)
    btw akak dh follow sini:)

    ReplyDelete
  2. best laa dapat gi jalan2,. btw, strawberry milkshake tu mmg bestttt ! *terliur T___T

    ReplyDelete

wah ade orang comment la :')