❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Tuesday 6 December 2011

i got a habit of living in loneliness :'(







hey peeps~
wanna share someting that i feel today..keep reading silenty =.=


"walau aku senyum aku bukan bererti
 aku selalu bahagia dalam hari,
ada yang tak ada di hati ini..
di jiwa ini hampa,hampaaaaa!!!!

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku,
mungkin ada cerita cinta,
namun  ada saja cubaan hidup..
seakan aku hina...hina dan di hina!!!!
 
Tuhan berikanlah aku cinta!!!!!!!!!!!!!
untuk temaniku dalam sepi!!!!!!!!!!!!
tangkap aku dalam terang-Mu,
biarkanlah aku punya cinta!!!!!!!!

Tuhan berikanlah aku cinta!!!!!!!!!!!
aku jugak berhak bahagia,
berikan restu dan juga halal-Mu ,
Tuhan berikanlah aku cinta!!!!!




""Cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang,
dan bukan sesiapa pun dia sebelumnya...
kisah silam tak perlu diungkit lagi,
sekiranya kamu betul-betul mencintainya sepenuh hati "":- *nur fazirah*


p/s:::: *memang broken heart time ni,luahkan ape yang dirasai di dalam hati ini* :'(

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')