❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Monday 20 February 2012

happy birthday nur fazirah =')



hey,say hai to all stalkers!
ok, so much of question why i never on my blogger,or posting or etc..
okay2.. sorry,first of all is too much of homework,brrrrrrrrrrrrppp..so fening-fening..then,exam pulak minggu lepas,huh,selamat di jawab.. good eyra,so,da lama tak update kan,kesian blog saya..sayang awak..jangan nangis ye :')


ok..heeeeeeeeeeeeeee...hari ni happy smacam,ye,ye,ye,19/2/2012,ahad,memang pun,hari ni hari birthday saya yang ke-16..wow..da tua ye ko ek eyra.. yeaayyy,chill la :-D macam biasa,kalau orang punya birthday mesti lah nak tahu kan sape yang  wish dulu kan? sape lah agaknya kan? mesti orang yang tersayang kan? errrrkkk,tapi saya tak :'( .. mungkin tahun ni tak da sape-sape yang special bagi saya.. saya cuma mengharapkan someone wish birthday saya..tapi ternyata dia lupa..how dare you? sebak lah hati ni,memang tunggu dia sejak pukul 12 pagi..semata-mata nak tunggu wishes dari someone,tapi hampeh,tak hade!!!!!!!!!!!!!!! kecewa,kecewa.. yang wish nya orang lain,orang yang aku b____i selama ni! give up!



nak tahu orang yang pertama siapa? ok,ok,ok,ok,nama dia nur saufi,errrkkk...tak kenal lah..tapi dia budak kl..budak sekolah sukan?entah laaa..btw,appreciated la.. thanks kawan sebab wish :') ..yang kedua, zati arisha,dan di ikuti dengan wan zarifah,banie,fara,miza,my mummy,hafeetz hamzi,akak long,adik-adik,nur hawa,fatin dengan seramai 173 orang facebookers wish  much lovies to u alls!:')


even that,saya tak kesah lah awak wish lambat,tapi saya tetap letak awak no satu dalam hati saya,sebeb saya tak nak orang lain di carta hati saya..saya tak suka.. hate..mungkin awak lah yang sesuai..awak lah orang nya,heeeeeeeeeee...thanks doraemon for the wishes ,i love it :-* # cehhhwahh,jiwang pulak nih # 


heeeeeeeee...nasib baik lah,ayah dengan ibu bawak saya jalan-jalan pergi muar,tidak ketinggalan zati arisha saya, hehehee..puaslah sebelum birthday aku menyebut BASKIN ROBBINS.. ade pasang angan-angan jugak nak makan [BR]...akhirnya.. dapat jugak makan time birthday aku ni..wow...terharuuuuuuu!! than,dapat hadiah sebentuk cincin emas beharga ****!! dari moyang tersayang,wow..paling berharga la dalam hidup saya.. thanks mum,i love you.. :-*









i love you baskin robbins!!!!!!! nak lagi!!!!nak lagi!!! :'(

even,tahun ni tak ada rasa apa-apa pun aku nak ucapkan thanks dekat sape-sape yang wish birthday saya..thanks all..tak ada korang,maka tak sempurna lah keceriaan saya :')  my mum tak belikan kek tahun ni,but dia tinggal kan satu pesanan buat saya.. wait haaaaaaaa~


seeee? esok baru nak beli kek,ni pun 
mak yang bagi,thanks mama :') 
*nampak tak cincin tu?*
sweet kan?


p/s:: semua comment dkt FB aku da balas..banyak ooo..btw thnkz wishes me,much lovies! (!)


No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')