❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Thursday 23 February 2012

happy present day chocoeyra!


hello earthings?? feeling good? ahahaaa~
ok,,ok,,ok,,hari ni happy semacam,ok,sebab ape,nak tahu kennn? ok,jomm..haaaaaaaa!
hari nih hari yang istimewa bagi chocoeyra! HARI MENDAPAT HADIAH!! HI-5 sikit sweetie  :-)





ok first,dapat 3 hadiah yg istimewa..



1.moyang bagi cincin emas..

**bukan untuk menunjuk yea**

next kedua,mummy saya ,
* haaaaaaaaa...kotak muzik yang sekian
 lama nak dari kecik,baru sekarang dapat,
i love it,love u mama*


third,akak long saya pulak..
*ahhhhhh...anak patung lagi,suka..suka..suka..
much lovies..bukan satu je tapi 2 akak long 
belikan,maaaaaaaaaaaaaakkkkkkkk suka saya*


kesimpulannya,
* i love all the presnt that i got just now,much lovies*

even that,saya masih mengharapkan hadiah dari si dia? ohhh OMG!  yupp,tapi maybe dia akan lupa,so dari situ saya tidak mengharapkan lagi lah..biar dia sendri nak bagi,nanti bile kite mintak dia cakap aku ni "kikis duit pulak" baik tak payah.. :-) hadiah yang paling saya suka adalah kotak music tuh,omey kan? suka sangat! :-*

for the last wishes,(even have past my birthday),
i wanna wish to myself,
happy birthday nur fazirah 
,keep smiling every day ^_^
*kek blueberry dgn chips yg banyak!*

P/s:: saya tunggu awak :')

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')