❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Saturday 25 February 2012

selamat menyambut maulud tahun 2012 =')



hey peeps..stalkes! yeahh..feeling good today? much lovies :-)

hokay,hokay, stop,jom saya nak berblogging ni, jom join dengar nak? sape tak nak tutup le dengan bantal busuk tu, di persilakan  syg ,tak heran pongg  :')
ok dah tengok tajuk kan? yeaaa!! maulud dekat sekolah memang best, mesti korang-korang akan cakap " wah ,ni la masanya pakai baju lelawa dekat sekolah"kemain kau ye melaram eyra ..haaaaaaaaaaaa... sama lah dengan saya, semua orang nak tunjuk,termasuk lah saya hehe, tak suka dah :-P


firstly, tema tahun ni saya pakai baju jubah warna chocolate..kalau macam tahun lepas saya pakai baju kurung..heeeeee~ nak tunjuk baju baru la katakan :-P ok, nak bajet nih :-)  ok,tetiba nak rasa tahun ni pakai baju jubah, ok kan? tak kolot sangat kan? tahu la badan saya kering memang tak sesuai pakai jubah.. tapi saya degil jugak, saya tetap nak pakai jugak, sebab saya jelez bila orang yang berisi boleh pakai sedangkan kenapa saya tak boleh pakai.. #frusted# ,ok, tak de ignore kan :-P


 *time jalan pong sempat snap taw ngeeee~*


 *yeah sama warna dgn syira :') *


*time ni dah sampai skolah,
ishh ade org curi snap *


then, bila dah start maulud tu, kami (saya and the geng) kena tolong cikgu Fauziah, dah lepas tolong tu, tetiba pula kami (saya dengan raihanah) diserang virus kena marah dengan madam capital "SM", ok, fine,pepagi buta dah kena marah, bukan salah kami actually, semuanya salah madam capital "SM'' tu, dia buat kerja last minute, then nak serang kami dgn virus dia pulak, mana tak baran kami...grrrrrrrrrr... saya cuma nak pesan, jangan marah kami (saya dan raihanah)  bila kerja madam tak siap.. ape salah kami, madam? cerminkan diri madam sebelum nak sembur orang lain yang tak bersalah, terima kasih. after that, kami semua enjoy dengan snapping yang gedik-gedik, jangan jelez yeaaa... :')

 #kalau mak mentua nampak ni confem kena reject#







 fara, hawa,dania,syira,raihanah,miza much lovies :-*



 # rai omeyyy #


ok, tahu, kami memang gila lense, kalau bab snap memang lebih GB, sampai tak cukup memory,teheeeeeee, jangan jelez taw,kalau jelez tutup dengan bantal busuk macam saya. :')

lastly,saya nur fazirah  nak ucapkan selamat
 hari maulud peringkat sekolah ye ,salam much loviessss :-*
# ok, omeyy tak saya? errkk,,buruk ah -,- #


p/s:: maulud tahun ni akan ku ingat sebab kena marah dengan madam ''SM'' tak tentu pasal!

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')