❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Sunday 8 April 2012

happy birthday to my father ^______________^

holla peeps~

sudah lama tak hapdate kan? ye!!!!
yeahh,ok tak nak cakap memacam, cuma nak post title hari ni je.
ok, hari ni 8/4/2012 kan? jatuh kepada hari ahad,
ok, exspecially, today is my lovely papa birthday! alamak, pepagi buta jam loceng (handfie saya) sudah memekak, heeeeeee, tengok handfie terpampang tulis " happy birthday ayah yang ke-39" what!!!!!! 39tahun! mak oii, sudah tua ayah saya.. serious nak menanggis, sebab ayah saya sudah tua..sobsobsobsobsobssss~  ='(



ok, pagi-pagi je ayah sudah masuk bilik saya, text line pagi-pagi dia " hari ni hari jadi ayah korang tak nak belanja ayah makan ke"...errrkkk, terkedu saya, orang tengah sedap tidur, ayah datang pulak mengacau..haisssh, paksa terpaksa kena lah berkorban bangun pepagi buta nih..(sorry, saya ni anak dara yang malas nak bangun pagi,orang busy lah katakan)






last-last, ayah yang belanja kita makan, bukannya kita belanja ayah, hahahahaha, APTB -.-'  pagi-pagi je ayah sudah bawak kita jenjalan dekat BUKIT GAMBIR, ok, that place too nice! perfect!  even that, time ayah tengah syok tengok barang kan, saya, akak saya and my mummy planning nak belanja ayah makan marrybrown malam ni, good! akhirnya planning tu menjadi!! surprise for my dad! bila jalan nak balik tu, time ayah drive kereta, kami sekeluarga(kecuali ayah) nyanyi kan lagu "happy birthday to u untuk ayah tersayang",kita orang nyanyi kuat-kuat taw, bukan slow-slow, sampai terharu ayah time tu, ayah senyum je hari ni, aduh, sejuk hati saya bila dapat tengok ayah senyum hari ni.




*ok ayah chomel sangat time nih,
muka sporting ayah*
 ^_____________^


" ayah, selamat hari jadi, even, kak ngah tak belikan ayah hadiah, but kak ngah janji, bila kak ngah sudah besar nanti kak ngah balas balik budi yang ayah jaga kak ngah dari kecik sampai lah ke besar, insyallah, angah tak kan lupa janji tu,kak ngah akan buat ayah tersenyum sampai lah ayah tua nanti, SELAMAT HARI JADI AYAH yang ke-39 tahun, I LOVE U PAPA,thanks for being my cool papa (!) i'm appreciated it ~"  ^____________________^

p/s:: fuhhhh,kenyang bila dapat makan marrybrown, selamat hari tua ayah!

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')