❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Saturday 31 March 2012

hey thanks my bestie sebab belikan belon doraemon untuk saya =')

holla pepps!



errkk..ok happy semacam ? yes thats right! nak tahu sebab hape? ok,ok,ok, excited sangat nih..jom dengar cerita~


alkisah~
hehe, hari ni hari sabtu kan? so taman saya ada pasar malam..jalan-jalan..punya lah jalan tetiba saya terjumpa belon doraemon taw..alamak, comey beno! nak beli tapi tak hade duit..yang ade duit pong nak beli ice blended je,cukup-cukup je duit..ishhh.. *muka sedih time nih*
then, miza and zati arisha (bestie teman saya pergi pasar malam)  kesiankan saya..*dengar perbualan kami ya*

miza& zati ::: ko nak ker belon tu..?
saya           :::  terkial-kial sambil tu tunjuk muka sedih, nak belon tu...!
miza & zati :::  kalau ko nak kitaorg belikan..
saya          ::::  errkkk,, nakkkkkkkk!

hahahaha~ dengan muka tak malunya, saya dapat belon tu depan orang ramai!!! thanks zati arisha and miza sebab belikan belon tu, ilove it!!!!!!!!!!! much lovies!!!!!then , mereka pong belikan.. mak aii, happy tak terkilan time tu! semua orang tengok belon saya, siap ade yang adik kecik budak cina nih main tepuk-tepuk pulak belon saya!
ada yang gelak sebab pelik saya bawak belon ..maybe diaorg pikir badan saya sudah besar then bawak belon macam budak kecik kot.. haaaaaaaaaaaaaaaarr~ lantak lah,, first time bawak mende alah belon tu memang lah ade rasa segan.. tapi dah lama-lama, sudah tak segan dah :')  *terasa zaman budak kecik bila pegang belon doraemon tu*  


nak tengok belon tu? hehehehehe, jom layan gambar!









heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ jelous tak? saya tahu ada yang jealouz, dan ada yang akan tiru nanti,errrkkk sape ler tu ek..haisshh, mungkin tak puas hati kot kalau saya lebih satu dari dia* lantak lah, yang penting saya suka belon nih, malam nih nak buat bantal peluk :')


p/s::: I LOVE NUR HAMIZAH, ZATI AISYA, THANKS FOR THE GIFT AND SURPRISE!

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')