❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Wednesday 28 March 2012

hey saya tak selfish eh, sorry sikit, saya sudah berpunya =..='

hey peepss..

ohhh letihnya time nih..
baru balik dari MSSD lah.. chiill yerrrkk.. -.-'

ok, first of all, thanks to ALLAH, because support me for the race, i love ALLAH. ^_________^
hehe, ok, tadi lari 200m kan? masyallah.. dah nak lari nih, adui, boleh pulak sorang mamat (kadet polis sekolah menengah bukit gambir) nih usha saya! eeeeeeeeeeee...awak gelilah, sorry, saya sudah ade boyfie, saya tak berminat dengan awak lah..maaf, saya buat muka "toyer" saya je ,sila malu sebab kacau saya  =P 




harhar, hello mamat -mamat MSSD sekalian, saya tak layan korang semua yer, harap maklum, saya cuma tegur mana yang saya kenal je, bukan sebab saya sombong, bukannnnnnnnnnnnnn! saya nih jenis yang tak suka melayan orang melainkan teman yang saya kenal sahaja! please understand me :')   so, sorry lah yer, terima kasih kepada sesiapa yang tegur saya tadi, bagi sokongan dekat saya tadi,exspecially budak kadet polis bukit gambir, and ada seorang budak ledang nih, hohoho~ sorry tak tegur awak balik, sebab saya tak berminat lah, saya cuma mampu senyum je, tu pun kira sedekah jugak kan, dapat pahala lagi, cheeeeerrrrsss ~ =____________________='


doreamon saya mana? bila nak balik ni, saya tunggu awak lama tau, ishh, tahu tak , banyak noh bayangan awak tadi, terkezuuuuuuuuuuuuuttt saya dibuat nya ,nasib  baik lah bukan awak, tapi orang lain.. *muka sedaih time nih* sorry for puan HO, saya tak masuk kelas awak, sebab saya tak sempat tadi.. sorrrrrrrrrryyyyy teacher.. :'(  awak ,please cepat balik, saya rindu awak, puaslah tadi saya jalan-jalan dekat taman awak dengan bestie saya NUR RAIHANAH, tengok rumah awak tapi macam tak ada orang, overseas eh? tak apalah, saya faham...saya doakan awak success sentiasa, amin, solat jangan tinggal taw, #muchloviesforyoumr.doaremon#


pls:: teeeheee, wish for me tomorrow haaaaaa!! 4x100m!!!! chaiyokk eyraaa!

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')